Fitness Seller

Benen groeien bij mij het hardste.. bij jullie ook?

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je niet gewoon alles zo groot mogelijk proberen te krijgen. Druk maken over verhoudingen en symmetrie doe je maar als je eenmaal een enorm monster bent.

misschien *drumroll*

wil ie er nu goed uitzien en niet over 5 jaar?
 
ik train mn benen ook maar 1x per week, anders groeien ze te hard. En als ik benen doe , train ik mn bovenbenen maar met max 10 sets. Ik wil nu voorlopig niet al te grote benen, en heb pas geleden al mn broeken weggegooid. heb geen geld om dat weer te doen:o:P
 
jah heb ik ook last van! Tis zelfs helemaal uit verhouding getrokken, benen zijn veel groter dan bovenlijf. Op men top 72 cm benen op 41 cm armen.
 
jah heb ik ook last van! Tis zelfs helemaal uit verhouding getrokken, benen zijn veel groter dan bovenlijf. Op men top 72 cm benen op 41 cm armen.

Wow :p pics? Laten we een wedstrijd houden wie de meest uit verhouding getrokken benen heeft :cool:
 
Zo te horen lopen hier allemaal Tom Platzen rond op DBB :rolleyes:
 
Zolang je geen foto ziet, zou ik er niet veel van geloven.
 
Zolang je geen foto ziet, zou ik er niet veel van geloven.

lol wat heb je eraan om hier op te scheppen als het niet waar is. Alsof je dan beter kan slapen ofzo :roflol:
 
Jup hier het zelfde, maar is niet zo gek want ik squat op al mijn trainings dagen (rippetoes). ik had het liever symmetrisch gezien (met zelfde gewicht) of andersom :P
 
Waarom zou je niet gewoon alles zo groot mogelijk proberen te krijgen. Druk maken over verhoudingen en symmetrie doe je maar als je eenmaal een enorm monster bent.

Tsjah, dat is jouw mening, maar pas op jouw doelen niet automatisch aan anderen toe te schrijven.

Tegenwoordig ook mijn uitgangspunt als je me post werkelijk hebt gelezen. Beter lezen, apekop!

Grappig he, dat mensen wel mogen zeggen dat bepaalde spiergroepen achterlopen en niet dat bepaalde spiergroepen voorlopen tenzij je een enorm monstergewicht hebt bereikt:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Grappig he, dat mensen wel mogen zeggen dat bepaalde spiergroepen achterlopen en niet dat bepaalde spiergroepen voorlopen tenzij je een enorm monstergewicht hebt bereikt:rolleyes:

Omdat die spiergroepen in de meeste gevallen helemaal niet voorlopen, maar omdat de rest achterloopt. Je moet je sterke punten niet zwakker maken, maar je zwakke punten sterker.
 
Bedoel je net als die 250 squat van jou? :D

Daar heb ik geen foto voor nodig. Daar zijn ooggetuigen voor. :)

Maar best lief dat je in je eerste maand op dbb al posts uit 2003 van mij kent. :D
 
Daar heb ik geen foto voor nodig. Daar zijn ooggetuigen voor. :)

Maar best lief dat je in je eerste maand op dbb al posts uit 2003 van mij kent. :D

Haha Ik lees me altijd goed in voor ik op een forum begin te posten. :D
 
Back
Naar boven