MuscleMeat

Benen groeien bij mij het hardste.. bij jullie ook? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben gestopt met benen trainen omdat ik ze te groot vond.
 
Respect man. Je wilt idd niet hebben dat ze groter worden dan je armen.
 
Benen gingen eerst wel goed toen ik veel squatte, maar daar kreeg ik wel dikke obliques van en dat vind ik niet mooi voor de verhoudingen, dus ben ik maar overgegaan op machines. Ik krijg nu ook veel mooiere lijnen in m'n benen.
 
Ja vergeet die V-shape maar als je los gaat squatten ofzo
 
Ik ga voor de "health look" tegenwoordig, de jaren van zwaar tillen heeft zijn tol geeist op mijn gewrichten.
 
Ik heb mijn heup gebroken met het squatten, sindsdien doe ik het niet meer.
 
Jouw beestachtigheid zijn met geen woorden der stervelingen te omschrijven, dave.
 
Ja, maar mijn benen zijn best kort. Mijn calves groeien ook goed.
 
Ik heb deze week weer eens de squat gepakt (heb benen een tijdje verwaarloosd) maar na 4x8 setjes maximum gewicht voor mij, werd ik helemaal niet goed. Werd helemaal koud, zweten als een rund, werd wit voor m'n ogen en werd duizelig. Scheelde niet veel of ik ging ook nog over m'n nek.

Kan dat aan te weinig voeding liggen? Verstandig eerst op te bouwen met lichter gewicht?
 
hou op met mij bashen allemaal:treuren:
 
Ik heb deze week weer eens de squat gepakt (heb benen een tijdje verwaarloosd) maar na 4x8 setjes maximum gewicht voor mij, werd ik helemaal niet goed. Werd helemaal koud, zweten als een rund, werd wit voor m'n ogen en werd duizelig. Scheelde niet veel of ik ging ook nog over m'n nek.

Kan dat aan te weinig voeding liggen? Verstandig eerst op te bouwen met lichter gewicht?
meer squaten
 
Ik ben ook gestopt met het trainen van mijn benen. Door de grootte van m'n quads begon mijn penis steeds kleiner te lijken. Dit had ik er niet voor over.
 
Back
Naar boven