MuscleMeat

Benen groeien bij mij het hardste.. bij jullie ook? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verstandig Mike D, it`s all about the looks.

OT: Neen, ik curl liever dan dat ik squat.
 
Benen groeien bij mij vrij hard, maar lijken ook het snelst weer te krimpen als ik er even tussenuit ben. Verder zijn m'n triceps ziekelijk hard gegroeid vorige winter.

M'n borst en rug willen niet echt dus ik ga voor deze winter een goede strategie bedenken om daar zoveel mogelijk massa op te kwakken!
 
Als genetisch wonder groei ik volledig gelijkmatig naar eentopfysiek :rolleyes:
 
Nounou wat een reacties weer:rolleyes:

In plaats van te blijven roepen over te grote of te kleine armen benen pikken..

On topic!

Wat zijn eigenlijk die geschreven (of ongeschreven) verhoudingen tussen armen, bovenbenen en kuiten???
 
bij mij m'n kont, moet daarom ook erg oppassen met wat ik eet:o
 
Ik merk dat mijn benen echte groeiers zijn.. in tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn schouders.

Overigens heb ik ook altijd het meeste spierpijn in me benen na een goede beentraining. Weekelijks maak ik gebruik van het squatrek. Zo nu en dan een leg/ham curl.. maar daar houd het ook bij op.

Zonet weer een flinke Squat oefening gedaan met een flink aantal setjes en weinig reps.. Voelt echt heerlijk aan!
Lang leven het squatrek :D

Als je ze goed aanpakt groeien ze lekker,
;)
 
Wat zijn eigenlijk die geschreven (of ongeschreven) verhoudingen tussen armen, bovenbenen en kuiten???

Volgens mij zijn er een aantal van die tabellen die "het maximaal haalbare naturel fysiek" aangeven aan de hand van bepaalde input.

Misschien kun je dat als maatstaf gebruiken. Het ligt er net aan waar je jezelf aan wilt spiegelen.
 
Als ik zou willen pas ik over twee maanden al m'n broeken niet meer wegens te dikke benen...
 
Niks voordeel bij mijn benen. Keihard squaten in alle mogelijke training methoden. Nu ben ik er aardig tevreden over. Vooral precontest. Kuiten mogen altijd wel groter, maar dat heeft 99% wel. :D
 
Nounou wat een reacties weer:rolleyes:

In plaats van te blijven roepen over te grote of te kleine armen benen pikken..

On topic!

Wat zijn eigenlijk die geschreven (of ongeschreven) verhoudingen tussen armen, bovenbenen en kuiten???

zo groot mogelijk.
 
zo groot mogelijk.

:roflol: grapjas.

Laat ik het anders stellen. Wanneer kunnen je spreken van goede verhoudingen tussen armen en benen. Wat is de sleutel? Dan hebben we tenminste een gesprek.

Je mag wel zeggen dat iemands armen te klein zijn, maar benen zijn nu tegenwoordig per definitie te klein ofzo.

Ik snap ook dit topic niet echt om serieuze reacties vraagt, maar omdat het een terugkerend onderwerp is moest ik er toch even naar vragen:)

(Voorlopig geef ik zelf trouwens geen fuk meer om verhouding, train nu om een beest te worden. Zeg het alvast even voor daar reacties op komen.)
 
Mijn benen zijn mijn sterkste punt :D
 
mijn quads en kuiten zijn sterk.. me hammie zijn klote..
 
:roflol: grapjas.

Laat ik het anders stellen. Wanneer kunnen je spreken van goede verhoudingen tussen armen en benen. Wat is de sleutel? Dan hebben we tenminste een gesprek.

Male Girth Calculator

Dit is een calculator om je ideale verhoudingen uit te rekenen. Bij mij klopt het in elk geval NIET. Mijn bovenbenen zijn al veel dikker dan wat daar staat terwijl mijn borst nog 7cm te dun is. Het zou natuurlijk kunnen dat ik op de verkeerde plek meet, weet iemand waar je standaard meet? ik dacht in het midden. Mijn buik is 5 cm te dik, hoewel ik een sixpack heb, en dus niet veel vet te verliezen daar. Armen moet ik blijkbaar nog 1,5 cm, onderarmen ook nog 1,5 cm. De rest is min of meer juist.
 
:roflol: grapjas.

Laat ik het anders stellen. Wanneer kunnen je spreken van goede verhoudingen tussen armen en benen. Wat is de sleutel? Dan hebben we tenminste een gesprek.

Je mag wel zeggen dat iemands armen te klein zijn, maar benen zijn nu tegenwoordig per definitie te klein ofzo.

Ik snap ook dit topic niet echt om serieuze reacties vraagt, maar omdat het een terugkerend onderwerp is moest ik er toch even naar vragen:)

(Voorlopig geef ik zelf trouwens geen fuk meer om verhouding, train nu om een beest te worden. Zeg het alvast even voor daar reacties op komen.)

Waarom zou je niet gewoon alles zo groot mogelijk proberen te krijgen. Druk maken over verhoudingen en symmetrie doe je maar als je eenmaal een enorm monster bent.
 
Back
Naar boven