Fitness Seller

Benen smaller trainen, hoe? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Quadzilla :D


vl3sm.jpg


Meest functionele mens in de maatschappij en dan is het nog ****ing lelijk ook. Laat staan dat hij zo zwak is geweest om van verboden middeltjes te snoepen, karakter = 0.

Voor de rest kan ik nog niet zo veel reply'en, jammer want ik had wel op hulp gerekend.

Ik draag geen stretch/strakke broeken en zeker zo geen guido broeken maar gewone broeken van o.a. Quarterback, G-star Raw enz om op de reply hierboven te reageren.

Voor de rest ja, alle mensen die hier zitten te dissen, ik waarschuwde al in men beginpost maar moeten ze toch kunnen dissen want we zitten op het internet en hier zijn we allemaal tough guys :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor de rest ja, alle mensen die hier zitten te dissen, ik waarschuwde al in men beginpost maar moeten ze toch kunnen dissen want we zitten op het internet en hier zijn we allemaal tough guys :thumbs:

Als je beetje logisch nadenkt had je alle reply's hier 100% kunnnen voorspellen.....tenzij je echt geloofde dat je brute legs had....;)
 
jonge denk nou is na, ik pas met gemak nog in normale G-star broeken etc... jou benen zijn zeker niet groter dan de mijne dus ga gewoon ff wat beter zoeken naar een fatsoenlijke broek!
 


Het zou toch kunnen dat jij ook zo'n gozert bent?

Ik ken jou niet en weet dus ook niet hoe je eruit ziet.

Maar op een of andere manier leek me het plaatje wel bij jouw passen :D
 
je traint UB en LB + schouders ===> 4 presses per week?
 
stay away from skinny jeans. en als je een beetje ballen hebt dan moet je toch al met je benen van mekaar lopen, hahaha
 
Quadzilla :D


vl3sm.jpg


Meest functionele mens in de maatschappij en dan is het nog ****ing lelijk ook. Laat staan dat hij zo zwak is geweest om van verboden middeltjes te snoepen, karakter = 0.

Voor de rest kan ik nog niet zo veel reply'en, jammer want ik had wel op hulp gerekend.

Ik draag geen stretch/strakke broeken en zeker zo geen guido broeken maar gewone broeken van o.a. Quarterback, G-star Raw enz om op de reply hierboven te reageren.

Voor de rest ja, alle mensen die hier zitten te dissen, ik waarschuwde al in men beginpost maar moeten ze toch kunnen dissen want we zitten op het internet en hier zijn we allemaal tough guys :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Noob alert
 
zit je daar Tom Platz belachelijk te maken vanwege zijn anabolengebruik? Niet iedereen is zo gifted als het neerkomt op quadgroei als jij beast.
 
Wat een waardeloze opmerkingen zeg, erg kinderachtig.
 
wees blij dat je benen groeien, amaai, ze zien er niet dikker uit uit dan de mijne, alleen minder droog, je moet ze toch es meten en het ons vertellen, dikker dan 55cm in midden zijn ze zeker niet! gewoon loose fit broeken dragen met een riem, de beste zijn van G-star, low loose, als ge een echte vent zijt, wilt ge toch niet van die strakke janette-broeken dragen, erg zware benen zie ik ook niet graag, maar hoop ze toch minstens tussen de 60 en 65 cm te krijgen later
Zit zelf nu op 72cm bij broekmaat 36 36 met die low loose shit en 't zit perfect. Alleen beetje strak als je zit maar voor de rest is die perfect. Dus lijkt me ook sterk dat je bij deze benen al last hebt van de problemen die je beschrijft, 't zit meer tussen je oren lijkt me.
 
Hoe meet je eigenlijk omtrek van je benen,helemaal bovenaan?
 
ik zit nu aan 56/57cm bovenaan, en 52/53 in midden, idd oude jeansbroeken maat 33 zijn als ik zit ook te strak, je mag rekenen dat die maar berekend zijn op bovenbenen tot 55cm.
ga nu over op G-star maat 36, ja mag nog tot 10cm omtrek bij, zullen nog passen
 
benen niet meer trainen dan groeien ze ook niet meer.
 
ik weet het , mijn benen zijn ook nog veel te klein, maar train nog geen 8 maanden squats en zo, eerste maanden enkel DB lunges, zijn dus al meer dan 1cm per maand geroeid, was zodanig mager, dat het enkel de botten weren eigenlijk, bovenaan waren ze amper 46/47 cm; het onderste stuk bovenbeen was magerder dan mijn knie, zal steeds zwaarder kunnen squatten, dus zullen nog goed groeien
 
Origineel gepost door tunafish599



Laat staan dat hij zo zwak is geweest om van verboden middeltjes te snoepen, karakter = 0.

Tuurlijk, als we allemaal de spuit zetten krijgen wij ook zo'n benen!

Waar gaan we naartoe wanneer ecto's Tom Platz als een karakterloos iemand gaan dissen :rolleyes:
 

Noob alert? Omdat ik mijn mening uit over jullie eikelige gedrag tov iemand nieuw in deze community?

Quote frontpage:

Wij streven ernaar om via deze website, eerlijke informatie op het net te verspreiden, om zo iedereen die aan fitness of bodybuilding doet, van amateur tot pro, goed te informeren zodat optimale resultaten bereikt kunnen worden. Alle informatie kan je vinden op het discussieforum, via volgende categorieën:

Iedereen, dat is inclusief mij ja toch? Ik stel hier gewoon een simpele vraag, ik wist dat er stereotiepe antwoorden zouden tussen zitten en zeg dat ook meteen in mijn eerste post, wat doen jullie? Hopeloze moeite steken in " BENEN KUNNEN NOOIT TE GROOT ZIJN NOW GO HIT THE SQUAT RACK" reply's terwijl ik op voorhand al zei dat die visie voor mij niet geldt.
So what dat vrouwelijke trainee's grotere benen hebben als mij? Als zij daar blij met zijn mij goed. Maar mijn doelstelling is het alleszins niet.

Ik heb nooit gezegd dat ik de grootste bodybuilder ben die hier op dit gastvriendelijke forum rondtoeft, ik heb gezegd dat mijn benen te groot zijn, care wat jullie definitie van groot is? Ik dacht, er zijn genoeg methodes om benen groter te maken, misschien weten ze op dit forum ook methodes om benen smaller te maken. Waar moet ik anders terecht met zo'n vraag? Op een kinesistenforum? Wtf?

En **** Tom Platz, Franco Columbo, The oak, Ronnie Coleman en Jay Cutler enz. Dan mag je nog genetisch geprezen zijn, het vernken met steroiden gaat er bij mij niet in. Mensen mogen het doen van me maar verwacht niet dat ik begrijp dat je er trots op bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven