Fitness Seller

benen trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou en dan flinke benen?? Vind ik wel mee vallen, ze zijn wel moeilijk geript die poten. Droog als een beschuit!

Zowiezo merk ik dat fysieken met een beetje laag bf zonder echt boeiende massa erop hier door sommige mensen vereerd worden ???
 
Zowiezo merk ik dat fysieken met een beetje laag bf zonder echt boeiende massa erop hier door sommige mensen vereerd worden ???
vooral voor de gemiddelde modale mens is dat een streeffysiek, droog met weinig massa, iemand die goed droog staat word al snel als gespierd aanzien ook al wegen sommigste maar 65 kg :duh:
 
ik merk dat benen een gevoelig onderwerp is?:p
 
ff trollen :D

Beentraining zuigt imo

Waarom? Ik ben erg blessuregevoelig in mijn benen mede door 1m95 te zijn, heb stevige problemen met een degelijk gewicht te squatten(ongeveer de helft van mijn deadlift) en kan geen poot uitsteken voor enkele dagen na beentraining.

Of het extra aan geproduceerde GH zoveel uitmaakt, denk ik niet, nog in geen enkele studie gelezen hoeveel eigelijk de meerwaarde is... Volgens mij kan je die verbruikte energie beter in je bovenlichaam stoppen als je geen zin hebt stalpoten te kweken.
 
ff trollen :D

Beentraining zuigt imo

Waarom? Ik ben erg blessuregevoelig in mijn benen mede door 1m95 te zijn, heb stevige problemen met een degelijk gewicht te squatten(ongeveer de helft van mijn deadlift) en kan geen poot uitsteken voor enkele dagen na beentraining.

Of het extra aan geproduceerde GH zoveel uitmaakt, denk ik niet, nog in geen enkele studie gelezen hoeveel eigelijk de meerwaarde is... Volgens mij kan je die verbruikte energie beter in je bovenlichaam stoppen als je geen zin hebt stalpoten te kweken.
Als je GOED je benen traint zal je betere resultaten halen bij je bovenlichaam!
En zeg nou zelf, een gespierd bovenlichaam met daaronder twee rietjes als benen ziet er toch niet zo stoer uit?;)
 
ff trollen :D

Beentraining zuigt imo

Waarom? Ik ben erg blessuregevoelig in mijn benen mede door 1m95 te zijn, heb stevige problemen met een degelijk gewicht te squatten(ongeveer de helft van mijn deadlift) en kan geen poot uitsteken voor enkele dagen na beentraining.

Of het extra aan geproduceerde GH zoveel uitmaakt, denk ik niet, nog in geen enkele studie gelezen hoeveel eigelijk de meerwaarde is... Volgens mij kan je die verbruikte energie beter in je bovenlichaam stoppen als je geen zin hebt stalpoten te kweken.

Nee, voor de gemiddelde biceps/borst fitnesser zijn benen van minder belang, hoe erg dat ook is.
Maar als vechtsporter (jij doet toch een vechtsport, niet?) is benen trainen natuurlijk van groot belang.
 
Nee, voor de gemiddelde biceps/borst fitnesser zijn benen van minder belang, hoe erg dat ook is.
Maar als vechtsporter (jij doet toch een vechtsport, niet?) is benen trainen natuurlijk van groot belang.

Inderdaad, maar zeker niet zoals bodybuilders ze trainen. Ik haat beentraining met hard en ziel, maar toch doe ik het. :p

Als je GOED je benen traint zal je betere resultaten halen bij je bovenlichaam!
En zeg nou zelf, een gespierd bovenlichaam met daaronder twee rietjes als benen ziet er toch niet zo stoer uit?;)

Overdreven gespierde benen vind ik er nog minder uit zien. Geef mij maar arnold zijn benen ipv die van tegenwoordig. Athletisch ipv boomstammen.

Maar ik blijf nog altijd twijfelen of beentraining zoveel uitmaakt voor ontwikkeling van het bovenlichaam.
 
Wat versta je onder "hoe bodybuilders ze trainen"?

Ik train vooral op krachtuithouding en explosiviteit met mn benen. Vooral jumpsquats. Als je genoeg weegt is dat nog steeds een stevige training of dat aan een hoog tempo 2 minuten vol te houden. Momenteel ben ik nog wel geblesseerd aan mn enkel, binnen 2 weken begin ik er terug aan en ga ik eens experimenteren met Zecher squats...

Spierpijn de dagen erna zijn absoluut not-done. Mobiliteit weg, lenigheid weg, explosiviteit weg. Voor een bber maakt dat niet uit. Hypertrophy ook niet meer maar dat is persoonlijk, ik heb dankzij mijn genen al een stevig onderstel.
 
Ik train vooral op krachtuithouding en explosiviteit met mn benen. Vooral jumpsquats. Als je genoeg weegt is dat nog steeds een stevige training of dat aan een hoog tempo 2 minuten vol te houden. Momenteel ben ik nog wel geblesseerd aan mn enkel, binnen 2 weken begin ik er terug aan en ga ik eens experimenteren met Zecher squats...

Spierpijn de dagen erna zijn absoluut not-done. Mobiliteit weg, lenigheid weg, explosiviteit weg. Voor een bodybuilder maakt dat niet uit. Hypertrophy ook niet meer maar dat is persoonlijk, ik heb dankzij mijn genen al een stevig onderstel.

Heb je de benen wel eens consequent doorgetrained voor een aantal maanden? Toen ik begon met benen trainen kon ik de dagen erna nauwelijks lopen, maar na verloop van tijd werd het steeds minder.
 
ik heb nog nooit benen getrained maar toch zijn ze best groot, ik voetbal namelijk en doe ook regelmatig fietsen. mijn jiu jitsu leraar zegt dat dat komt omdat in beenspieren er vooral spieren zitten voor een lange inspanning, dus dat ze beter groeien als je bijvoorbeeld fietst of voetbalt, kijk maar naar wielrenners, die hebben grote benen hoor

Best knap om in elke zinsnede onzin te lullen...
 
Back
Naar boven