XXL Nutrition

Benen trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spike zei:
als je benen achterlopen zou ik voorlopig geen isolatie-oefeningen doen...

hou het bij squat, front squat, sumo deadlifts en romanian deadlifts. 4 killer oefeningen die normaalgezien wel genoeg massa moeten aanzetten


Bij front squat, waar leg je nu precies die stang? Ik heb laatst deze oefening gedaan, maar had behoorlijk pijn bij de onderkant van schouders. Ik denk dat ik misschien de stang verkeerd gelegd heb!! Je moet toch je armen gekruist over elkaar doen en daar die stang opleggen, of zie ik dit verkeerd!
 
@spike: welke oef is beter voor je hams? De sumo of stiffed?

mijn schema ziet er als volgt uit:

squat
front squat
leg curl
stiffed leg deadlift
seated calves
standing calves

ik vind die stiffed eigenlijk een rot oefening. als ik die sumo pak, pak ik mijn hams dan net zo goed aan (dus het deel van de hams die je ook met stiffed pakt?)
 
beide zijn goed... maar mijn hams zijn sterk vooruitgegaan met squat en sumo DL, je zou het eens moeten proberen
 
Hoi allemaal,

Toen ik vroegah op de sportschool trainde, trainde ik de binnenkant van mijn dijen (ook al een probleemgebied bij mij) met een abductor machine. Welke oefening thuis is daar het best geschikt voor: lunges misschien?
 
dank je spike! zal het proberen.
 
xxxxl zei:
Hoi allemaal,

Toen ik vroegah op de sportschool trainde, trainde ik de binnenkant van mijn dijen (ook al een probleemgebied bij mij) met een abductor machine. Welke oefening thuis is daar het best geschikt voor: lunges misschien?


Met lunges pak je in princiep alle spieren in je benen.

Ik denk dat zijwaarts uitstappen beter geschikt is
 
Scighera zei:
Met lunges pak je in princiep alle spieren in je benen.

Ik denk dat zijwaarts uitstappen beter geschikt is

Waarom is dit beter dan rechtuit?
 
Back
Naar boven