Fitness Seller

Benen vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Voor mijn benen training doe ik squats, Lying Leg Curl en Calf raise. Ik wilde er eigenlijk Leg Extension bij doen maar ik had van iemand gehoort dat dat niet goed is omdat je bij squaten vooral je Quadriceps traint en omdat je anders 2 oefeningen voor je Quadriceps zou doen. Hij zij dat hij dat eerst ook deed en dat hij nu last had van zijn knie omdat zijn Quadriceps groeter waren geworden dan zijn hamstrings.
Hoe denken jullie hierover?
 
hahahahahahahaahha....

ronduit bullshit...

ik train quads en hams apart:

Quads:
Squat
Leg press
Leg extensions

Hams:
Lying leg curl
Stiff legged ( dumbbell) deadlift


weet niet hoe die gek daarbij komt....slaat toch ook nergens op....ik bedoel..wel 3 oefeningen doen voor je biceps....maar voor je benen maar 1 of 2? terwijl die stukken groter zijn!
 
ik zelf doe 7 oefeningen voor been

4 voor de quadies en 3 voor de hamies
 
Benen:

10 min. Crosstrainer

Legpress 25-20-15-12

liggende legcurls 15-12-10-10

Squats 25-20-15-12

legext. rustig lekker aanspannen all the whey 3x10;)
 
doe squats en deadlift, pak je je quads mee en hams
 
gewoon knallen tot je niet meer kan lopen zo doe ik het altijd.
Je moet toch altijd aanvoelen wat voor jou het beste is.
 
Met de verschillende soorten deadlifts kun je prima je hamstrings trainen
 
Voor mijn benen training doe ik squats, Lying Leg Curl en Calf raise. Ik wilde er eigenlijk Leg Extension bij doen maar ik had van iemand gehoort dat dat niet goed is omdat je bij squaten vooral je Quadriceps traint en omdat je anders 2 oefeningen voor je Quadriceps zou doen. Hij zij dat hij dat eerst ook deed en dat hij nu last had van zijn knie omdat zijn Quadriceps groeter waren geworden dan zijn hamstrings.
Hoe denken jullie hierover?


Bullshit,

Squats: Quads, Hams, Glutes
Lying Leg Curl: Hams
Calf Raise: Kuiten
Leg Extention: Quads

Ik zie het probleem niet, conclusie, luister niet naar mensen in de gym, 95% weet niet waar die over praat.
 
Zou dit goed zijn dan? :

Squats, Lying Leg Curl, Calf Raise, Leg Extention
 
Bullshit,

Squats: Quads, Hams, Glutes
Lying Leg Curl: Hams
Calf Raise: Kuiten
Leg Extention: Quads

Ik zie het probleem niet, conclusie, luister niet naar mensen in de gym, 95% weet niet waar die over praat.

Goed punt, laatst vertelde iemand mij dat je bij small benchen binnenkant borst traint.:p:D
 
Zou dit goed zijn dan? :

Squats, Lying Leg Curl, Calf Raise, Leg Extention

ik vind het persoonlijk te weinig zelfs:D!

doe voor kuiten ook al 2 oefeningen:

standing calfs
one leg calfs ( dumbbelltje pakken, en gewoon op 1 been op en neer)
 
Goed punt, laatst vertelde iemand mij dat je bij small benchen binnenkant borst traint.:p:D

Hoorde ik 2 weken geleden ook al, ik deed gister ook efe barbell front raise. Komt de eigenaar naar mij toe, heb je die ook al zelf bedacht. Maarja elke week kom ik met een oefening die hij nog niet eens kent. Kun je nagaan als ze de oefeninen niet eens kennen hoe het met de rest van hun kennis over het trainen zit.
 
Back
Naar boven