AndroidHealthClinic

Benen worden verwaarloosd ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

badboy

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
161
Waardering
0
Opmerkelijk is dat je bij 9 van de 10 fitnessers/ BB-ers ziet dat de benen veel minder ontwikkeld zijn dan het bovenlichaam, vooral rond de zomer op t strand wordt dit weer eens bewezen !
Ik vind het zo zonde als er iemand rondloopt met een mooi massief bovenlichaan en daaronder 2 kippepootjes.
Zelf heb ik mijn benen het eerste jaar ook niet getraind, denk dat iedereen die zich met finess/ BB inlaat, zich toch voor de volle 100 % op het bovenlichaam richt en vaak (te) laat met de benen.
 
als je je benen verwaarloosd of niet hard genoeg traint mag je je geen bodybuilder noemen vinnik:)
 
tja, helemaal onderontwikkelde benen is lelijk, maar overontwikkeld vind ik eigenlijk ook. Beetje ertussenin dan.
 
als het wat groter dan normaal is, en je de mooie lijen , en het balletje bij de kuiten kan ziet staat het mooi vind ik...
 
Ik ben meteen goed begonnen, zowel bovenlichaam trainen als benen.
Het is toch ook gewoon logisch?
Je benen horen net zo goed bij je lichaam als je bovenlichaam.
Waarom zou je die dan niet trainen?
Ik sluit me trouwens wel aan bij Man-Mountain, echt van die supergrote poten vind ik ook niet mooi, gewoon mooi in verhouding moet het zijn.
Mijn trainingsmaatje wil ook geen grote benen en hecht ook geen waarde eraan, als die ze broek uitdoet ziet het er echt niet uit.
Maar ja ieder zijn eigen mening he?
 
Het jaren 60-70 syndroom.

Groot bovenlichaam geen benen (geen gezicht :) )
 
Originally posted by 3XL
Het jaren 60-70 syndroom.

Groot bovenlichaam geen benen (geen gezicht :) )

geen benen en geen gezicht? Das niet zo mooi :D

Ben zelf ook gelijk begonnen, juist omdat ik van te voren wat blaadjes had gelezen e.d. en dus erachter kwam dat benen vaak verwaarloosd werden.

Inmiddels is het wel wat uit verhouding bij mij. Benen zijn dus in verhouding tot mn bovenlichaam erg groot. Maar dat is wel aan het bijtrekken. Ik zie het maar als een voordeel.
 
Bij sommige mensen valt het ook best wel mee doordat ze zijn overgestapt van vechtsport of voetbal naar het BB, dus die hebben meestal al grote benen in verhouding...
 
Knap er wel op af als mensen luciferstokjes onder een ontwikkeld bovenlijf hebben.

Ook in de foto-sectie plaatsen veel mensen geen been-foto's. Dan ga ik altijd lekker stoken in de hoop dat ze die wel plaatsen. Af en toe vallen die benen dan enorm mee.. soms tegen.

Espi
 
bij mij was het omgekeerd :D

bovenlichaam oefeningen doen deed (doe) ik niet zo graag :D ik vind het veel leuker om benen te doen :D
 
ik heb er nooit zo veel voor hoeven doen.. mijn benen blijven groeien. Doe nu al 3 maanden ofzo maar eens in de 2 weken benen en dan maar 2 oefeningen, omdat ze te groot worden maar nog blijven ze groeien :)
 
Originally posted by -Ma3stro-
ik heb er nooit zo veel voor hoeven doen.. mijn benen blijven groeien. Doe nu al 3 maanden ofzo maar eens in de 2 weken benen en dan maar 2 oefeningen, omdat ze te groot worden maar nog blijven ze groeien :)

bij mij groeien ze ook heel erg snel...
 
ben sindskort pas ermee begonnen. heb van me eiegen van die voetbalbenen dus geen spillebeentjes. hoef ook geen grote poten
 
Ik heb gelukkig van nature al stevige poten...

Ik wou ze eerst helemaal niet mee gaan trainen, maar heb toch maar besloten om ze 1 keer per week licht mee te pakken.

Maar ik vind iets kleinere benen ten opzichte van een groot bovenlichaam mooier dan grote benen en een groot bovenlichaam. Maar ik vind een fitness lichaam ook mooier dan een BBer lichaam!

Ik vind bijvoorbeeld de benen van BOS gewoon perfect tov bovenlichaam, en hier vinden mensen die er echt als BBer tegen aan kijken van niet!
 
Laatst bewerkt:
Mee eens met Emizea, niet verwaarlozen, maar ook niet te overdreven.
 
Wat is "overdreven"

Ik ken maar weinig BB (ook pro's) waarbij de benen zo groot zijn in verhouding met de rest, dat je van overdreven kan spreken.
 
door mn lengte is het moeilijk volle benen te krijgen, train ze wel altijd. maar egt groeien doen ze niet.
 
Tsja, i8k verwaarloos ze niet..

Maar ja ze kunnen wel een stuk intensiever getraind worden,...

Ik wil ze zo groot mogelijk...
 
hoor wel vaer van mensen dat hun ben niet willen maar als je dan naar hun training kijkt zie je dat de been training er maar karig vanaf komt en wanneer er een trainig door wat voor trainig overgeslagen word is dat de been training
je kan voor de bene hetzelfde doen als ik voor mijn borst doe train ze gewoon altijd en train je sterste spiergroep het minst maw laat die vallen als die week een keer niet kan trainen
 
Back
Naar boven