Fitness Seller

benen zorgen voor meer progressie??

Bezoekers in dit topic

NickH

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
94
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hallo mensen,

ik heb ff een vraagje ivm het trainen van de benen.
Iemand in de gym vertelde mij dat wanneer je je benen traint, de rest van je spiergroepen ook sneller groeien.
Omdat je benen grote spieren zijn maakt je lichaam meer testosteron aan als je je benen ook traint, wat dus resulteert in meer groei in al je spiergroepen.

Kan iemand dit bevestigen? ik train normaal nooit mijn benen(wat eigenlijk wel hoort, ik weet het) maar als het zo is, begin ik ook maar eens rap met mijn benen:p
 
Ja, maar hier zijn al zoveel topics over geweest dat je maar zelf moet gaan zoeken.

(Ik meen ooit in de wetenschapssectie van TheAce ooit eens)
 
klopt maar veel is het niet

besides that moet je gewoon je benen trainen om alles in verhouding te houden
 
Als je je benen niet wilt trainen, train je ze gewoon niet.
 
---> Google
---> Zoekfunctie

Maar het klopt idd, dus trainen die sjit!!^^
 
eventuele verhoging van testosteron is zo kort dat je daar geen voordeel bij andere spiergroepen van gaat krijgen.

Ja, je moet nog steeds je sate prikkertjes trainen

squat till you puke

wie zijn benen niet buigt en weer strekt, krijgt van mij geen respect
 
als ik zeg dat het zo is, ga je dan benen trainen?
 
lees signature
 
De gasten die geen benen trainen pik je er in een gym zo uit. Wordt er niet zo eentje. ;)
 
Als je om die reden benen wil trainen verdien je geen gespierde benen, ga maar lekker met dumbbells en kabeltjes spelen voor de spiegel.
 
Och...

097.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

152d1239726801-wheelchair-bodybuilding-illnew04-1.jpg


en uiteraard:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die gasten in die rolstoelen zouden zo graag hun benen willen trainen dat jij je zou moeten schamen als je het niet zou doen
 
Mja, je gaat toch ook niet MMA doen en dan zeggen dat je met je stoten er wel komt, dus trappen en grappling train je maar niet? Zo zie ik het dus ook als je wilt bodybuilden (en natuurlijk iedere andere krachtsport).
 
Mooi gezegd Pietje!
Train gewoon je benen, 1 lootje en je ligt op de grond!
 
Ik ga zo weer lekker benen trainen verheug me er nu al op.
 
Back
Naar boven