Fitness Seller

benen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

0jens007

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
73kg
mijn benen kloppen niet echt met min romp en bovenlichaam
ik fiets elke werk school dag 20 km met de fiets mijn benen zijn nu zo zwaar geworden
moet ik nu effe stoppen met mijn benen te tranen ?
mvg jens ;)
 
Dat zullen echt wel buffelbenen zijn op 73kg :rolleyes: Beter stop je gewoon met BB in zijn totaliteit als je toch maar redenen zoekt om onpopulaire spiergroepen niet te trainen.
 
Dat zullen echt wel buffelbenen zijn op 73kg :rolleyes: Beter stop je gewoon met BB in zijn totaliteit als je toch maar redenen zoekt om onpopulaire spiergroepen niet te trainen.

ik bedoelde stoppen met mijn benen te tranen om dat ik zo veel fiets
mvg jens
 
mijn benen kloppen niet echt met min romp en bovenlichaam
ik fiets elke werk school dag 20 km met de fiets mijn benen zijn nu zo zwaar geworden
moet ik nu effe stoppen met mijn benen te tranen ?
mvg jens ;)

Alleen maar abs trainen, voor de rest niets anders. Liefst 7 keer in de week.
Abs trekken namelijk het gros van de spiermassa uit benen. Ook de reden waarom je nimmer benen en abs op 1 dag mag trainen. Verder helpt pindakaas om je abs te laten groeien.

Ik ken mensen die dit programma een half jaar hebben gedaan, die zijn gegroeit naar 12 blokjes boven elkaar (dus van navel tot kin).

Succes.

Denk erom ! Alleen abs
 
uhuh, die vorm van trainen geeft ook een goede release van GH en test toch? omdat het zo'n dikke compound is. Je beweegt goed uitgevoerd armen EN benen!! Ik ken niet veel compounds die dat doen!

en pindakaas idd, ik smeer elke dag en begin nu ook met mn rug. ik wil daar ook blokjes.
 
uhuh, die vorm van trainen geeft ook een goede release van GH en test toch? omdat het zo'n dikke compound is. Je beweegt goed uitgevoerd armen EN benen!! Ik ken niet veel compounds die dat doen!

en pindakaas idd, ik smeer elke dag en begin nu ook met mn rug. ik wil daar ook blokjes.

Sinds ik pindakaas op mijn kloten smeer zijn het kubussen !. Moet die gezichten eens zien als ik die flex
 
mijn benen kloppen niet echt met min romp en bovenlichaam
ik fiets elke werk school dag 20 km met de fiets mijn benen zijn nu zo zwaar geworden
moet ik nu effe stoppen met mijn benen te tranen ?
mvg jens ;)


Als je vind dat je benen in verhouding breed genoeg zijn, leg je de nadruk bij het trainen op andere lichaamsdelen.
Het is wel aan te raden de benen gewoon te blijven doortrainen.
 
oke bedankt voor al de goede tips ik zal maar eens pindakaas gaan boeffen
 
Pindakaas heeft bij mij ook goed geholpen.
 
mijn benen kloppen niet echt met min romp en bovenlichaam
ik fiets elke werk school dag 20 km met de fiets mijn benen zijn nu zo zwaar geworden
moet ik nu effe stoppen met mijn benen te tranen ?
mvg jens ;)

Of de meerderheid van de 'gewone' bevolking heeft magere ecto benen. True story.
 
Ja dat doe ik ook niet meer hoor, fietsen. Verkloot je hele fysiek. Ik doe nu nog alleen Nordic Walking, en natuurlijk het buikspierkwartiertje.

Of de meerderheid van de 'gewone' bevolking heeft magere ecto benen. True story.
Iets minder magere benen lijken ook al snel buff naast magere benen.
 
fietsen is niet goed voor fitness lichaam
 
Van fietsen krijg je echt monsterquads.... Sure..
 
fietsen is niet goed voor fitness lichaam

Wtf gast jij zit echt broscience overal neer te kwakken:mad:

Cardio is goed voor je lichamelijk systeem, je laat namelijk alles doorpompen etc. Waar je wel rekening mee moet houden is dat de verloren kcals ingehaald moeten worden!

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 23:00 ----------

Van fietsen krijg je echt monsterquads.... Sure..

Ja want alle wielrenners hebben ook grote benen:rolleyes:
 
Alleen de baan sprinters wel :O
robert-forsteman-2010-3-27-9-6-8.jpg
 
Back
Naar boven