AndroidHealthClinic

benen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het grote conflict (nou ja, discussiepunt) dat ik trouwens heb met een begeleider van hardlopers op de sportschool is, dat die voor duursporters veel hh aanraadt, terwijl ik hier graag met Spike (en anderen) babbel en die uiteraard weinig hh voorstaan.
Dus zo'n mix is wel leuk.. en eig ook datgene wat ik in 1 week doe met het huidige schema, maar dan verdeeld over 3 trainingsdagen:
- licht 3x15, middel 3x8 en zwaar 5x5.
Ik vind het nog steeds erg leuk zo aan de gang te gaan.. grote verschil met wat 3XL nu doet is dat ik wel steeds andere been/rug/borst oef voor die licht/middel/zwaar uitvoering doe.

Espi
 
Originally posted by Spike
lol... en levert het qua kracht wat op ? voel je ook een verschil in kracht of zo?

In de 80-90% range niet echt, maar ik merk wel dat de 25 en 50% sets wat makkelijker gaan. Dus ik denk meer een toename van uithouding dan kracht.
 
Originally posted by 3XL



Yep

Ik ben de laatste tijd hiermee aan het experimenteren (na het lezen van wat artiklen van Brian Mangravit)

Hey 3XL, kan je mij zeggen waar ik die artikelen van Brain Mangravit kan vinden?

onmiddelijk gevolgd door fascia streches.

Idd dit was ik er nog vergeten aan toe te voegen. Enkel doe ik ze ook tussen mijn sets.
 
Het moest trouwens Brian Mangrovite zijn

Zijn artikelen uit bladen (hij publ. vrij regelmatig in de MuscleMag).
Ik heb op het net alleen verwijzingen naar art. in bladen kunnen vinden.
 
Back
Naar boven