Fitness Seller

Benentraining Teveel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Molleninho

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
661
Waardering
9
Lengte
1m72
Massa
74kg
Momenteel doe ik (werk sets) (op woensdag)
Squats 3*12*60
Frontsquats 3*10*42.5
Barbell Lunges 3*12(totaal, dus 6 per been)*40
Calfraises Standing 3*8*(130-140-140)
" " Seated 2*20*90

Op maandag doe ik deadlift.
Mijn vraag is of ik die lunges wel moet doen of dat ik niet beter een lichtere oefening erin kan stoppen.

Tnx!
 
Lekker Zwaar pakken, maar zou je squat en frontsquat niet gewoon afwisselen en een deadlift (variant) erin doen
 
Dat zware is niets mis mee, als je maar goed herstelt. Persoonlijk zou ik af en toe nog de sumo squat (lekker breed gaan staan) erin gooien, desnoods in de smith. Dat voel je ook nog lekker aan de binnenkant van je quads.
 
Maar moet toch wat meer voor hamstring doen
 
Pak ik hamstrings te weinig?
ik voel ze anders verrekte goed;)

Waarom nog sumo deadlift?
Is maandag deadlift niet genoeg dan?
Dan zou ik op woensdag weer een deadlift, sumo welteverstaan, erbij doen. is dat niet teveel van het goede?
 
Hij zegt. Suno squat, maar rdl voor hams, maar als je ze al voelt zit het waarschijnlijk wel goed
 
ziet er opzich prima uit.
ik zou fullsquats doen ipv normale squats. om zo wat meer hamstring te accentueren.
en ik zou er nog een isolatie hamstring bij doen, curls bijvoorbeeld
 
Momenteel doe ik (werk sets) (op woensdag)
Squats 3*12*60
Frontsquats 3*10*42.5
Barbell Lunges 3*12(totaal, dus 6 per been)*40
Calfraises Standing 3*8*(130-140-140)
" " Seated 2*20*90

Op maandag doe ik deadlift.
Mijn vraag is of ik die lunges wel moet doen of dat ik niet beter een lichtere oefening erin kan stoppen.

Tnx!

Ik zou als je maandag deadlift lichte frontsquats doen erna en dan pas donderdag zware squats . Om de paar weken kan je front en back wisselen (dus maandag ipv do)
 
Ass to grass squats gaan je niet heel veel meer brengen qua hams, wel wat voor de glutes. Voor de hams moet je toch echt denken aan een deadlift, eventueel stiff legged of zelfs good mornings. Curls isoleren nogal, dat zou ik alleen maar doen als de basis na langere tijd niet voldoende blijkt te zijn. Het liefst toch echt functionele oefeningen.
 
Back
Naar boven