MuscleMeat

bengels wedstrijdlog 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Woehoe.. we mogen weer....

mijn introductie voor dit jaar..

ik ben bengel bengel, 36 jaar alweer :eek:

ik sport nu alweer heel wat jaren, met meer en minder goede resultaten.
beste resultaat was 16 % , nu 1,5 jaar geleden. Vlak daarna begon mijn reuma op te spelen wat leidde tot een fikse ontsteking in mijn knie en een schildklierontsteking ( of dat samenhangt weet nog niemand ).
Daar heb ik ong een half jaar mee thuisgezeten en niet mogen, willen en kunnen sporten. Ong 6 kilo aangekomen Na de zomer 2010 weer begonnen met sporten, ging niet goed, afvallen lukte niet, kreeg er een ontsteking op mijn borstbeen bij. Ben daardoor ook tijdelijk/definitief gestopt met MMA en kickboksen omdat ik de conditietrainingen niet meer bij kon houden, frustraties en minder plezier tot gevolg. Sinds 2 maanden train ik dus alleen nog maar in de sportschool, KT en veel veel veel cardio. Om de dag want mijn lichaam wil nog niet meer. Volgende week weer naar de dokter, hopenlijk ontstekingsremmers enzo zodat mijn ontsteking op mijn borstbeen minder wordt/weg gaat.

Doel voor nu is:
1. afvallen... en dat is heel moeilijk, ik val zo traag af ( 4 kg per jaar bij elke dag trainen ), zit ook in de familie, mijn hele familie is dik.
2. trainingen opvoeren naar 5 x per week ( voor het hele gedoe trainde ik 12 uur per week, KT, cardio , MMA en kickboksen )
3. plezier houden

foto onder spoiler

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
.

Laatst bewerkt:

pokerladron

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 aug 2010
Waardering
467
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Succes ik zal je volgen. En geniet van het water:P

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.168
Woehoe.. we mogen weer....

Morgen schrijf ik een uitgebreide introductie... nu eerst de vrijheid vieren...:klink: met een flesje water dan he :D
Er is wel een misverstandje, want op dit moment hebben we nog geen contest voor vrouwen. Als iemand die wil organiseren wil ik daar echter wel aan meewerken!

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
5.862
Lengte
1m70
Massa
96kg
Er is wel een misverstandje, want op dit moment hebben we nog geen contest voor vrouwen. Als iemand die wil organiseren wil ik daar echter wel aan meewerken!
Ligt er net aan wat er gedaan moet worden.

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Waardering
553
Body en Fitshop is toch bezig met de organisatie? Er is echter nog niets concreet, dus het is wel een beetje vroeg voor een log. ;)

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
  • Topic Starter Topic Starter
oh , nouja dan ben ik in ieder geval op tijd:D

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2008
Waardering
704
Zo! Jij was snel! Of zat je soms stiekem hier op kantoor gister? :D

-Leon

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
ik volg, als je wat gaat doen :D

Cynthia

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 aug 2004
Waardering
513
Succes met de contest!

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
ah BIG T had mijn blog al verplaatst! Super! wat een service..

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Goed.. dan nu mijn introductie voor dit jaar..

ik ben bengel bengel,

ik sport nu alweer heel wat jaren, met meer en minder goede resultaten.
beste resultaat was 16 % , nu 1,5 jaar geleden. Vlak daarna begon mijn reuma op te spelen wat leidde tot een fikse ontsteking in mijn knie en een schildklierontsteking ( of dat samenhangt weet nog niemand ).
Daar heb ik ong een half jaar mee thuisgezeten en niet mogen, willen en kunnen sporten. Ong 6 kilo aangekomen :mad: Na de zomer 2010 weer begonnen met sporten, ging niet goed, afvallen lukte niet, kreeg er een ontsteking op mijn borstbeen bij. Ben daardoor ook tijdelijk/definitief gestopt met MMA en kickboksen omdat ik de conditietrainingen niet meer bij kon houden, frustraties en minder plezier tot gevolg. Sinds 2 maanden train ik dus alleen nog maar in de sportschool, KT en veel veel veel cardio. Om de dag want mijn lichaam wil nog niet meer. Volgende week weer naar de dokter, hopenlijk ontstekingsremmers enzo zodat mijn ontsteking op mijn borstbeen minder wordt/weg gaat.

Doel voor nu is:
1. afvallen... en dat is heel moeilijk, ik val zo traag af ( 4 kg per jaar bij elke dag trainen ), zit ook in de familie, mijn hele familie is dik.
2. trainingen opvoeren naar 5 x per week ( voor het hele gedoe trainde ik 12 uur per week, KT, cardio , MMA en kickboksen )
3. plezier houden:D

before foto volgt.

Laatst bewerkt:

Feyoso

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2009
Waardering
306
Lengte
1m70
Massa
84kg

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Jammer dat je bent gestopt met MMA en kickboksen! Ik ben ook tijdelijk gestopt met boksen vanwege problemmen met mn knokkels :(

Maar sterk terug komen we zeker he! :)

tigercatty

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 dec 2010
Waardering
52
Lengte
1m71
Massa
58kg
Heel veel succes met trainen en ik ga je zeker volgen. Ik hoop voor je dat de ontstekingsremmers gaan werken, want bij mij werkt helemaal niets:(.

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Heel veel succes met trainen en ik ga je zeker volgen. Ik hoop voor je dat de ontstekingsremmers gaan werken, want bij mij werkt helemaal niets:(.
niet?? bij mijn knie en schouder werkte het geweldig..waar heb jij last van? of had je last van?

Morgen naar de dokter...:o vandaag op het werk had ik er behoorlijk last van, pijn en benauwd..:(

tigercatty

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
9 dec 2010
Waardering
52
Lengte
1m71
Massa
58kg
niet?? bij mijn knie en schouder werkte het geweldig..waar heb jij last van? of had je last van?

Morgen naar de dokter...:o vandaag op het werk had ik er behoorlijk last van, pijn en benauwd..:(
Ik heb chronische ontsteking aan het kraakbeen van mijn borstbeen en ik heb verschillende medicatie geprobeerd, maar niks werkte goed bij mij. Gelukkig zit ik nu in een periode van weinig last, maar zodra er stress komt dan begint dat ook weer te zeuren:(

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
he, dat heb ik ook, ziekte ven bechterev...
hopenlijk helpt het bij mij wel want ik krijg het van deze ontsteking letterlijk benauwd..

Bovenaan