MuscleMeat

bengels wedstrijdlog 2011

Bezoekers in dit topic

dus betekend gewoon rustig aan en je lijf goed aanvoelen. Indien last dan rust:)en je benen Nou zo strak zijn ze bij mij niet helaas..altijd leuk cadeautjes van vroeger:p
 
Jij ook veel succes met de contest!
 
Heel veel succes!
 
inderdaad al mooie benen!! :)
 
veel last van hooikoorts!! en ontzettend spierpijn in mijn bovenbenen.. terwijl ik die helemaal niet getraind heb, bijzonder:rolleyes:
 
vandaag lekker getraind! het gaat goed, ik merk aan mijn kleding dat ik al iets ben afgevallen.
 
Laatst bewerkt:
wanneer is de einddatum eigenlijk?
 
zit je in jezelf te praten?:)
 
zit je in jezelf te praten?:)

ja zeker!!

update: alles gaat nog prima, motivatie is nog geen 100 % maar ach, tot nu kan ik mezelf nog steeds tot trainen zetten.
In de sportschool zijn er nieuwe trainers en die maken nu elke dag een rondje om te vragen hoe het gaat, met wat voor doel we er zijn, vetpercentage meten enz... :p

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 13:04 ----------

gisteren sinds lange tijd binnenkant benen getrained.. auw auw auw:D

ik doe elke dag zo ong 45 minuten KT : borst, buik, rug en zo af en toe schouders, biceps, triceps. schouders zijn niet mijn favoriete oefeningen.. is altijd al een zwak punt geweest.
En daarna doe ik 45min tot een uur cardio, verdeeld over de wave ( schaatsen = ook goed voor benen en buik ) , crosstrainer en laatste 10 minuten fietsen.
 
Je traint elke dag je bovenlichaam of steeds een andere spiergroep?
 
ola! ik ben er nog steeds. gaat goed, motivatie is er wel, gelukkig. afvallen gaat nu wat langzamer dus de komende twee weken ga ik er vol tegen aan om een goed resultaat te hebben op 30 juli!
 
suc6!
ik ben vrij nieuw in forum(s) volgen. ik wens je alle suc6 en ben reuzebenieuwd naar je status.

grtz!!
 
als ik afval, val ik dus als eerste af in mijn gezicht.
dus nu hoor ik de hele tijd: joh ben jij zoveel afgevallen?? en dan op zo'n toon alsof ik moddervet was... grrrrrr.:fire::headbang:
 
als ik afval, val ik dus als eerste af in mijn gezicht.
dus nu hoor ik de hele tijd: joh ben jij zoveel afgevallen?? en dan op zo'n toon alsof ik moddervet was... grrrrrr.:fire::headbang:

Zo zullen ze het vast niet bedoelen, want je ik heb ff snel je beginfoto's gekeken en ook daar was je absoluut niet dik!!

Ik wou dat ik in mn gezicht af zou vallen want nooit in mn gezicht af, ik heb echt nog van dat babyvet op mn wangen, haha
 
Ik wou dat ik in mn gezicht af zou vallen want nooit in mn gezicht af, ik heb echt nog van dat babyvet op mn wangen, haha

ruilen?? jij eenbeetje van mijn afvallen-in-het-gezicht.. en ik een beetje veel van jouw fysiek??;)
 
Hahaha en wij vrouwen kunnen zo goed zeuren..erg hé..
Maar je bent in ieder geval niet uitgevallen nu bengel..en logisch dat t afvallen op een gegeven moment langzamer gaat hoor..
 
Hahaha en wij vrouwen kunnen zo goed zeuren..erg hé..
Maar je bent in ieder geval niet uitgevallen nu bengel..en logisch dat t afvallen op een gegeven moment langzamer gaat hoor..


ja he! ik zat me dat eergister ook te bedenken! ben qua hoeveelheid en intensiviteit met trainen nog niet op dat niveau waar ik eerder op zat, maar eigenlijkn gaat het best goed. Ik ben er ook niet meer zo spastisch mee bezig, niet meer het "moeten sporten "5 keer per week maar gewoon als ik echt geen zin heb of echt doodmoe ben dan ga ik niet.
Dus de motivatie is er nog gewoon, er is wat progressie en zo langzaam maar zeker gaat het weer de goed kant op qua fysiek.

als ik foto's zie van 2 jaar geleden dan denk ik nu: wauw, dat was best goed, maar toen dacht ik: dat kan beter!! raar eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
laatste weekje! nog even knallen
 
Zo is dat!!
Weet je, toen ik in wedstrijdshape was, vond ik het niet goed..en nu..mocht ik het willen:p
 
Back
Naar boven