MuscleMeat

bengels wedstrijdlog 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
922
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Woehoe.. we mogen weer....

mijn introductie voor dit jaar..

ik ben bengel bengel, 36 jaar alweer :eek:

ik sport nu alweer heel wat jaren, met meer en minder goede resultaten.
beste resultaat was 16 % , nu 1,5 jaar geleden. Vlak daarna begon mijn reuma op te spelen wat leidde tot een fikse ontsteking in mijn knie en een schildklierontsteking ( of dat samenhangt weet nog niemand ).
Daar heb ik ong een half jaar mee thuisgezeten en niet mogen, willen en kunnen sporten. Ong 6 kilo aangekomen Na de zomer 2010 weer begonnen met sporten, ging niet goed, afvallen lukte niet, kreeg er een ontsteking op mijn borstbeen bij. Ben daardoor ook tijdelijk/definitief gestopt met MMA en kickboksen omdat ik de conditietrainingen niet meer bij kon houden, frustraties en minder plezier tot gevolg. Sinds 2 maanden train ik dus alleen nog maar in de sportschool, KT en veel veel veel cardio. Om de dag want mijn lichaam wil nog niet meer. Volgende week weer naar de dokter, hopenlijk ontstekingsremmers enzo zodat mijn ontsteking op mijn borstbeen minder wordt/weg gaat.

Doel voor nu is:
1. afvallen... en dat is heel moeilijk, ik val zo traag af ( 4 kg per jaar bij elke dag trainen ), zit ook in de familie, mijn hele familie is dik.
2. trainingen opvoeren naar 5 x per week ( voor het hele gedoe trainde ik 12 uur per week, KT, cardio , MMA en kickboksen )
3. plezier houden

foto onder spoiler

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
.
 
Laatst bewerkt:
Succes ik zal je volgen. En geniet van het water:P
 
Woehoe.. we mogen weer....

Morgen schrijf ik een uitgebreide introductie... nu eerst de vrijheid vieren...:klink: met een flesje water dan he :D
Er is wel een misverstandje, want op dit moment hebben we nog geen contest voor vrouwen. Als iemand die wil organiseren wil ik daar echter wel aan meewerken!
 
Er is wel een misverstandje, want op dit moment hebben we nog geen contest voor vrouwen. Als iemand die wil organiseren wil ik daar echter wel aan meewerken!
Ligt er net aan wat er gedaan moet worden.
 
Body en Fitshop is toch bezig met de organisatie? Er is echter nog niets concreet, dus het is wel een beetje vroeg voor een log. ;)
 
oh , nouja dan ben ik in ieder geval op tijd:D
 
Zo! Jij was snel! Of zat je soms stiekem hier op kantoor gister? :D

-Leon
 
ik volg, als je wat gaat doen :D
 
Succes met de contest!
 
ah BIG T had mijn blog al verplaatst! Super! wat een service..
 
Goed.. dan nu mijn introductie voor dit jaar..

ik ben bengel bengel,

ik sport nu alweer heel wat jaren, met meer en minder goede resultaten.
beste resultaat was 16 % , nu 1,5 jaar geleden. Vlak daarna begon mijn reuma op te spelen wat leidde tot een fikse ontsteking in mijn knie en een schildklierontsteking ( of dat samenhangt weet nog niemand ).
Daar heb ik ong een half jaar mee thuisgezeten en niet mogen, willen en kunnen sporten. Ong 6 kilo aangekomen :mad: Na de zomer 2010 weer begonnen met sporten, ging niet goed, afvallen lukte niet, kreeg er een ontsteking op mijn borstbeen bij. Ben daardoor ook tijdelijk/definitief gestopt met MMA en kickboksen omdat ik de conditietrainingen niet meer bij kon houden, frustraties en minder plezier tot gevolg. Sinds 2 maanden train ik dus alleen nog maar in de sportschool, KT en veel veel veel cardio. Om de dag want mijn lichaam wil nog niet meer. Volgende week weer naar de dokter, hopenlijk ontstekingsremmers enzo zodat mijn ontsteking op mijn borstbeen minder wordt/weg gaat.

Doel voor nu is:
1. afvallen... en dat is heel moeilijk, ik val zo traag af ( 4 kg per jaar bij elke dag trainen ), zit ook in de familie, mijn hele familie is dik.
2. trainingen opvoeren naar 5 x per week ( voor het hele gedoe trainde ik 12 uur per week, KT, cardio , MMA en kickboksen )
3. plezier houden:D

before foto volgt.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je bent gestopt met MMA en kickboksen! Ik ben ook tijdelijk gestopt met boksen vanwege problemmen met mn knokkels :(

Maar sterk terug komen we zeker he! :)
 
Heel veel succes met trainen en ik ga je zeker volgen. Ik hoop voor je dat de ontstekingsremmers gaan werken, want bij mij werkt helemaal niets:(.
 
Heel veel succes met trainen en ik ga je zeker volgen. Ik hoop voor je dat de ontstekingsremmers gaan werken, want bij mij werkt helemaal niets:(.

niet?? bij mijn knie en schouder werkte het geweldig..waar heb jij last van? of had je last van?

Morgen naar de dokter...:o vandaag op het werk had ik er behoorlijk last van, pijn en benauwd..:(
 
niet?? bij mijn knie en schouder werkte het geweldig..waar heb jij last van? of had je last van?

Morgen naar de dokter...:o vandaag op het werk had ik er behoorlijk last van, pijn en benauwd..:(

Ik heb chronische ontsteking aan het kraakbeen van mijn borstbeen en ik heb verschillende medicatie geprobeerd, maar niks werkte goed bij mij. Gelukkig zit ik nu in een periode van weinig last, maar zodra er stress komt dan begint dat ook weer te zeuren:(
 
he, dat heb ik ook, ziekte ven bechterev...
hopenlijk helpt het bij mij wel want ik krijg het van deze ontsteking letterlijk benauwd..
 
Back
Naar boven