Fitness Seller

bengels wedstrijdlog 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey ,heel veel succes ondanks je beperking!
 
he, dat heb ik ook, ziekte ven bechterev...
hopenlijk helpt het bij mij wel want ik krijg het van deze ontsteking letterlijk benauwd..

Ik heb de syndroom van tietze.

Af en toe moet je de borstspieren even overslaan ;)
 
ik heb dus naast mijn ontsteking ook nog een beknelde zenuw... fijn naar de kraker...
 
succes met de contest en hoop dat je je doelstellingen behaald:)
 
Update; weinig te melden. het leven gaat zijn gangetje, trainen ook, eten ook. weinig nieuws/spannend...
ik ga dit weekend foto's maken, denk ik:rolleyes:
 
Hey Bengel, succes, op een betere contest dan vorig jaar:)
 
Hey Bengel! Succes met het contest ;)
 
zo, ook weer even online. bij mij thuis zijn er regelmatig storingen aan het internet.
foto's zijn gemaakt, zal ik vanavond even uploaden.
Voor de rest weinig nieuws ( = goed nieuws ).
 
Goed om te horen, geen nieuws = goed nieuws. Je bent dus lekker bezig!
Ben benieuwd naar je foto's!
 
foto's in 1e bericht
 
Hey bengel, ziet er zeker niet verkeerd uit. Ondanks je vele beperkingen:) wat is je doel nu? Hoeveel wil je kwijt of zie je wel waar t schip strand? anyway heel veel succes! Gaat vast beter dan vorig jaar;)
 
Mooie benen al! .Vooral de achterkant benen is meestal toch een zwakke plek bij de meeste vrouwen, dus daarbheb je echt al een voordeel. Je schouders mogen wel een stukje groter. Je zult zien dat je fysiek dan heel anders wordt.
 
Hey bengel, ziet er zeker niet verkeerd uit. Ondanks je vele beperkingen:) wat is je doel nu? Hoeveel wil je kwijt of zie je wel waar t schip strand? anyway heel veel succes! Gaat vast beter dan vorig jaar;)

dank je!

ik wil veel vet kwijt... :D doel is om mijn motivatie te behouden en niet voortijdig uit te vallen wegens gezondheid ( mede door overbelasting en teveel willen trainen = mijn valkuil )

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Mooie benen al! .Vooral de achterkant benen is meestal toch een zwakke plek bij de meeste vrouwen, dus daarbheb je echt al een voordeel. Je schouders mogen wel een stukje groter. Je zult zien dat je fysiek dan heel anders wordt.

dankje.. voor mijnbenen doe ik dus werkelijk helemaal niets..is nog een cadeau van het vele turnen van vroeger.

schouders zeg je? hmm ik zal eens over wat extra oefeningen gaan nadenken.:rolleyes: zijn niet mijn favoriete oefeningen omdat het zoveel pijn doet altijd. Heb vorig jaar ook een peesontsteking in mijn schouder gehad. Dokter zei toen wel dat ondanks de pijn ik gewoon kon doortrainen want er kon niets stuk. :p
 
Back
Naar boven