MuscleMeat

Benieuwd Heerenveen of omgeving.

Bezoekers in dit topic

Richella

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2012
Berichten
309
Waardering
29
Lengte
1m60
Massa
54kg
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik was wel eens benieuwd wie er allemaal in de buurt van Heerenveen of in Heerenveen traint en woont. Zelf woon ik in Heerenveen en ik train bij Balans.
 
Koud of niet. Sterkte morgenavond dan.
 
Ik trainde in hveen. Balans was vlakbij huis, maar niet ideaal qua sportschool ivm weinig ruimte in krachthok. Apparaten te over, dat wel. Misschien dat dat inmiddels is veranderd. Ben zelf overgestapt naar Fidnuz puur omdat je daar beter met losse gewichten kan trainen. Begeleiding was bij beide alleen waardeloos.
 
Oh gelukkig Balans, dan kom ik jou iniedergeval niet tegen.
 
Balans is niet echt je van het op het moment. Ik zit er wel over te denken om over te stappen naar Fidnuz. Heb er één keer getraind en was echt veel mooier
 
Oh gelukkig Balans, dan kom ik jou iniedergeval niet tegen.

Lol, ik ben nou stiekem toch wel benieuwd naar wie je irl bent en of ik je kende toen ik nog in hveen woonde.

Balans is niet echt je van het op het moment. Ik zit er wel over te denken om over te stappen naar Fidnuz. Heb er één keer getraind en was echt veel mooier

Balans was altijd al een beetje een hangplek voor ouderen imo. Ze hadden altijd wel de nieuwste machines, maar daadwerkelijk krachttrainen was altijd een ondergeschoven kindje. Was maar 5 min fietsen vanuit nieuweschoot, dus locatie was wel nice. Ben na zon zomeractie ook naar fidnuz (what's in a name) overgestapt ivm daadwerkelijk aanwezig krachthok. Heeft lang geduurd voor we ze hadden overgehaald een smithmachine te ditchen en daadwerkelijk ipv dat ding een cheap squatrack te kopen.
Langzaamaan ging het steeds vooruit. Nu al een tijd ergens anders.
 
Lol, ik ben nou stiekem toch wel benieuwd naar wie je irl bent en of ik je kende toen ik nog in hveen woonde.


Denk het niet :p
Train pas 1,5 jaar serieus
 
Heel dichtbij in de buurt is het niet, maar ik woon en train in Sneek.
 
Back
Naar boven