MuscleMeat

Benieuwd naar jou ervaring met Anavar en Turinabol.

Bezoekers in dit topic

Testo Boy

Novice
Lid geworden
21 jun 2014
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Na lang getwijfeld te hebben heb ik besloten mezelf een lichte boost te geven.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat een kuurtje Anavar:
week 1 t/m 6 50mg var per dag, week 7 t/m 8 20mg nolvadex per dag

of een kuurtje Turinabol:
week 1 t/m 6 50mg Tbol per dag, week 7 t/m 8 20mg nolvadex per dag

de beste keus voor mij is.

Ik ben hier zeker niet om het ene merk af te kraken.
Ik zou graag jullie reacties van de twee producten en merken willen horen. Waar reageerden jullie het beste op?

Ik ben helemaal nieuw op dit forum en dit is mijn eerste post dus als ik wat heb gezegd wat niet mag corrigeer mij dan even. Ook als je opmerkingen hebt over mijn kuurschema hoor ik het graag.

Ik kijk uit naar jullie reacties!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
misschien moet je neerzetten wat je doel is en daarop je keuze baseren.

een "lichte boost" is te vaag.

je wil;

cutten?
gainen?
enkel droge massa?
kracht toename?
wat?
 
misschien moet je neerzetten wat je doel is en daarop je keuze baseren.

een "lichte boost" is te vaag.

je wil;

cutten?
gainen?
enkel droge massa?
kracht toename?
wat?
Beste iletya,

Ik ben inderdaad bezig met cutten.

Wat ik wil bereiken met de var:

- 2/3 kilo droge massa
- Krachttoename
- 1/2% minder bf

Volgend jaar februari/maart wil ik beginnen met een tbol kuur.

Wat ik wil bereiken met de tbol:

- 4/5 kilo droge massa
- krachttoename
- Gelijk blijven in BF. Misschien 1% naar beneden.

Ik vraag me af of dit haalbaar is.
Wat jou reactie en de reacties van anderen waren op de var en de tbol.
En is het wel verstandig om zo snel achter elkaar een tweede kuur als tbol te doen?

Ik kijk uit naar jullie reacties.
 
5 kg op wat tbol en je vp naar beneden? Ik zou zeggen, zowel je var als tbol doel is niet haalbaar.
 
Zoals Mikie al zegt zijn je doelen niet haalbaar. We missen verder informatie als wat zijn je doelen op de lange termijn, hoelang train je al etc. Lees de sticky's even in de AAS sectie.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Ik train 2.5 jaar. Vandaar dat ik ook kies voor de mildste vorm van AAS om er mee kennis te maken.

Mijn doelen op lange termijn: Ik hoef niet heel groot te worden. Mijn voorkeur gaat uit naar een aesthetic type lichaam.
Ik denk dat op mijn lengte 85 kilo met een bf% van 10-11 een mooi einddoel is. Ik ben niet van plan om wedstrijden te gaan doen.
 
Heb inmiddels besloten om de Turinabol weg te laten.

De Anavar heb ik wel besteld. Denk dat het wel reëel is om met de Anavar only kuur 2 kilo droge massa aan te komen en een krachttoename te krijgen. Als ik nu iets verkeerds zeg laat het me dan weten maar door Anavar krijg je meer kracht waardoor je dus harder en extremer kan trainen. Als je goed eet, traint en rust zou je dan toch sneller moet gainen? Ik heb van redelijk veel mensen gehoord, en in andere posts gelezen dat mensen die voor een lichte boost willen gaan te spreken zijn over Anavar. Dat ze hun gewonnen droge massa, kracht en soms zelfs een kleine verlaging in het vetpercentage behouden.

Ik wil de anavar gebruiken met een voedingsschema die laag is in koolhydraten, hoog is in eiwitten en wel gewoon de goeie vetten binnen krijgen die ik haal uit tonijn, walnoten, pindakaas etc.
Ik eet wel koolhydraten in de ochtend en in de middag. Dan trainen en na de training koolhydraten beperken tot bijna niet.

Laat me horen wat jullie er van vinden. Of is het misschien beter om 2-3 maanden te wachten met het kuurtje en dan te gaan bulken in combinatie met Anavar om zo meer massa te winnen?

(remember! Het blijft voor mij gewoon een beginnerskuurtje om te kijken wat AAS met me doet. Ik verwacht geen 4-5-10 kilo. Als ik 2 kilo droge massa win dan ben ik al blij :))

Kijk uit naar jullie reacties!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na de training zou het toch wel nuttig zijn wat koolhydraten te voorzien.....
 
Jezelf testo boy noemen, maar niet verder durven dan een (te) laag gedoseerde var kuur.

Ieder z'n keuze, I know. Maar typische accountnaam dan :P
 
Na de training zou het toch wel nuttig zijn wat koolhydraten te voorzien.....
Dankje Rondondo voor je reactie. Kan je me vertellen waarom?

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Jezelf testo boy noemen, maar niet verder durven dan een (te) laag gedoseerde var kuur.

Ieder z'n keuze, I know. Maar typische accountnaam dan :P
Triest dat je op iemands naam reageert en niet op de vragen van diegene die hij in zijn post stelt. Kom op man je bent 26.. Die naam is voor de grap bedoeld natuurlijk, niet serieus. En zoals ik aangeef is het me 1e kuur en laat mijn kuurtje dan maar een "(te) laag var kuurtje" zijn. Helaas ben ik nog niet stoer genoeg om aan de test te gaan wat jij waarschijnlijk wel doet. Als je zo wijs bent zou je me ook advies kunnen geven. Bijvoorbeeld: "Ik zou je tbol aanraden als 1e kuur ipv var".

Maarja ieder z'n keuze, I know. Maar typisch triest geval weer :P

Met vriendelijke groet,

TESTO BOY
 
Anavar is voor vrouwen, pak winstrol of tbol.
 
Wat de mensen hier je proberen duidelijk te maken ,(ieder op zn eigen manier :rolleyes: ) is dat het je gewoon zwaar tegen gaat vallen, zo'n 'kuurtje' . Ik kraak verder geen kuurtjes af, ieder zn eigen keus denk ik altijd maar, alleen uit ervaring van mensen om me heen die ook anavar / tbol / winny kuurtjes deden, kan ik vertellen dat het ze allemaal zwaar tegen gevallen is. Voor hetzelfde geld en zelfs minder start je een test only kuurtje waar je À: serieuze gains maakt. B: 'gezonder' is, en C: je je geld tenminste in niet weggooit door een oral kuurtje waar je waarschijnlijk heel weinig van zult zien en merken.
Dat is ook de reden dat de meeste mensen en vooral beginners vaak de grond in gestampt worden hier met de reacties wat ik trouwens niet nodig vind ook al word dit verhaal in honderdduizend topics verteld . Oral only kuurtjes is gewoon bagger en zonde geld, dat is mijn mening , daarentegen vind ik nog steeds dat ieder dat voor zich moet weten en hoop dat je een gedeelte van je doelen bereikt hiermee, ook al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren. :)
 
Heb inmiddels besloten om de Turinabol weg te laten.

De Anavar heb ik wel besteld. Denk dat het wel reëel is om met de Anavar only kuur 2 kilo droge massa aan te komen en een krachttoename te krijgen. Als ik nu iets verkeerds zeg laat het me dan weten maar door Anavar krijg je meer kracht waardoor je dus harder en extremer kan trainen. Als je goed eet, traint en rust zou je dan toch sneller moet gainen? Ik heb van redelijk veel mensen gehoord, en in andere posts gelezen dat mensen die voor een lichte boost willen gaan te spreken zijn over Anavar. Dat ze hun gewonnen droge massa, kracht en soms zelfs een kleine verlaging in het vetpercentage behouden.

Ik wil de anavar gebruiken met een voedingsschema die laag is in koolhydraten, hoog is in eiwitten en wel gewoon de goeie vetten binnen krijgen die ik haal uit tonijn, walnoten, pindakaas etc.
Ik eet wel koolhydraten in de ochtend en in de middag. Dan trainen en na de training koolhydraten beperken tot bijna niet.

Laat me horen wat jullie er van vinden. Of is het misschien beter om 2-3 maanden te wachten met het kuurtje en dan te gaan bulken in combinatie met Anavar om zo meer massa te winnen?

(remember! Het blijft voor mij gewoon een beginnerskuurtje om te kijken wat AAS met me doet. Ik verwacht geen 4-5-10 kilo. Als ik 2 kilo droge massa win dan ben ik al blij :))

Kijk uit naar jullie reacties!

Je kunt beter je carbs bewaren tot na je training ipv er een eind voor. Werkte voor mij iig goed in de cut, geen carbs pre workout, dan binnen 4 uur na je training alle carbs van die dag en de rest no carb.
 
Je kunt beter je carbs bewaren tot na je training ipv er een eind voor. Werkte voor mij iig goed in de cut, geen carbs pre workout, dan binnen 4 uur na je training alle carbs van die dag en de rest no carb.

Denk erg persoonlijk en dat éénieder voor zichzelf moet uitvinden wat werkt voor hem/haar. Zo werkt jouw methode voor mij echt totaal niet.. Nu ik mijn carbs nagenoeg beperk tot rond 12/13u en de rest v/d dag niet of nauwelijks nog carbs tot me neem, ga ik als een speer..
 
Denk erg persoonlijk en dat éénieder voor zichzelf moet uitvinden wat werkt voor hem/haar. Zo werkt jouw methode voor mij echt totaal niet.. Nu ik mijn carbs nagenoeg beperk tot rond 12/13u en de rest v/d dag niet of nauwelijks nog carbs tot me neem, ga ik als een speer..

Dit werkt voor mij ook het beste :D
 
Back
Naar boven