AndroidHealthClinic

Benieuwd of jullie me advies kunnen geven !

Bezoekers in dit topic

s1ckness

Novice
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
29
Waardering
0
Ik zal een kleine inleiding geven , ik ben 23 jaar en fitness/powertrain al 1jaar en 4 maand (het eerste jaar niets gedaan buiten blessures oplopen door de onwetendheid zoals zo vele !:-) )

Nu reeds goed bezig duidelijke meer kracht/massa

Ik weeg ongeveer 75-76 kg ben 1m80

Nu is het probleem bij mij ik kan geen voedselschema maken , en nee ik ben niet de persoon die excuses zoekt,uitvluchten en ander gezijk dus stop nu zeker niet met lezen !:p

Ben namelijk zelfstandig bakker dus perfecte gains/schema's allemaal goed en wel maar onmogelijk
Ik werk ongeveer 12-14h heb geen vaste slaap uren soms s'nachts soms overdag ik probeer altijd 7-8 u teslapen maar soms kom ik echter maar aan 6... Ik kan ook moeilijk schema houden door onregelmatige uren en werkomstandigheden ik ga even zeggen wat ik ongeveer eet de tijden/uren zijn variërend dus zet ik er niet bij...


In de morgend whey shake
Blikje tonijn ( min 80gr eigen nat)
2 dikke plakjes zalm/klein stokbrood
Smiddags nog een shake
Dan in namiddag shake
Avond eten wat de potschaft
En na fitness eventueel nog een shake

En de crème Fresh waar ik noodgedwongen elke keer een vinger moet insteken :D (probeer ik op teleten en eet veel fruit in de plaats)

Ik zorg in eerste plaats dat ik genoeg eiwitten heb... Nu genoeg inleiding en to THE point
Ik heb last van nog een beetje buikvet wat is de juiste methode volgens jullie dat ik die een beetje weg kan werken? Clean cutten is echt enorm moeilijk vermits ik veel verbruik op m'n werk en dus veel energie nodig heb...

Ik doe al 4x buikoefeningen en doe wat aan hardlopen hardlopen uitlopen hardlopen uitlopen dit ongeveer 15 minuten...
Zijn er vormen van cardio of adviezen die jullie hebben voor me? BVB langere cardio of speciale oefeningen ti's eigenlijk voor mij goed op termijn vermits ik geen massa wil verliezen m'n gains zitten goed maar dat buikvet mag altijd wat minderen !:)

Ben benieuwd! ( de meeste verklaren mij nu al zot in de fitness maar waar een wil is,is een weg !)

Greets !
 
Beetje veel shakes niet? Misschien kip gaan eten
 
Kijk eens of je HITT kan doen. Google maar eens.
Kan je langer rennen dan 15 minuten of is dat wat je conditie toelaat? Want probeer dan lange duurlopen te doen, op een rustig tempo; zodat je ongeveer 60%/70% van je maximale hartslag zit (vetverbrandingsfase).
Ik zou HITT & duurlopen combineren.
Tevens als je gaat cutten lijkt het me alleen handig met zo veel lopen en bewegen op een dag --> Soort van cardio, waardoor je overschot weer wat groter wordt. Is allemaal een kwestie van veel tijd in het OPZOEKEN & MAKEN van een schema (begrijp dat 't moeilijk is als zelfstandig bakker, maar moet je kijken, of je zegt; ik doe elke dag 15 minuten aan m'n nieuwe voedingsschema werken etc).
Succes!
 
Back
Naar boven