XXL Nutrition

Bent over Row

Bezoekers in dit topic

Demonsquad

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2005
Berichten
560
Waardering
0
Ik kom er maar niet mee vooruit :S
Zit nu al tijden op hetzelfde gewicht.
Wat moet ik doen om daar mee vooruit te komen?
Ik ga nu 2x per week row-en vanaf vandaag, kijken of dat iets op schiet.
Bench press gaat btw ook voor geen meter vooruit.
De rest gaat allemaal lekker.
Heeft dit iets met elkaar te maken?

Qua techniek houw ik mijn rug redelijk stil bij het roeien.
op dit plaatje gaat die knakker aardig omhoog met zijn rug.

BBBentoverRow.gif


Is dat wel/niet nodig?
 
Hoe hij hem doet kan die nog net. Twee keer in de week die oefening doen zou naar mijn mening flink moeten schelen ja! Succes
 
MIsschien wat afwisselen met andere rows (cable row, dumbbell row, vertical row, ...) doe nu vertical row en gewicht gaat goed vooruit, volgende week schakel ik terug over op barbell row
 
stapje terug en dan weer opbouwen. (deload / reload)

ALS je 2 keer gaat, doe dan een heavy-light schema.. bijvoorbeeld speed-rows ofzo. Ik betwijfel het verdubbellen van je volume verder wel een positieve invloed zal geven (tenzij je nu een belachelijk laag volume doet en je de rest van de week zit te vervelen).
 
ik doe het ook zo maar dan niet de rug erbij bewegen alleen je lats.
vorige week ook zo gedaan als het voorbeeld en dikke last van de onderrug terwijl dit een lat oef is
 
Ik denk dat je gewoon in een dip zit. Als de bench en BOR niet meer vooruit gaan zal de rest ook wel niet meer vooruit gaan? zoja, misschien iets veranderen aan je eten training.
 
ja hoe zit het met je eten?

zit je boven of onder je onderhoud??[maakt zoiezo al veel verschil]
en anders kijk maar es bij de topic van de week ;)
 
Moet eerlijk zeggen dat ik em ook zo uitvoer als filmpie, nog iets meer zelfs denk ik. Gevoelsmatog hem ik dit ook gewoon nodig.
 
jah zit idd wel in een dipje, net begonnen met een avond studie en overdag wel werken.
Eten is wel wat minder dan normaal, maar ik probeer wel 6x per dag wat naar binnen te werken.
Ik zal eens andere rows gaan proberen kijken of dat helpt.
ene x bent over andere x vertical rows.
 
gotta love that BORs!

meer volume gaat denk niet helpen..

ga anders een 5x5 doen.. je BOR en Bench (en ook je squat) gaan met die routine echt hard heb ik gemerkt.. deloaden daarna met 3x3.. heb je ook meteen die belangrijke deload erbij gepakt!
 
MIsschien wat afwisselen met andere rows (cable row, dumbbell row, vertical row, ...) doe nu vertical row en gewicht gaat goed vooruit, volgende week schakel ik terug over op barbell row

juist zo zou je het kunnen proberen, door andere apparaten/oefeningen sterker worden en dan terug naar die oefening en meer kilo's kunnen pakken of gewoon meer kilo's pakken en meer eten voor je gaat trainen en gewoon zweten!
 
ieder verschillend natuurlijk, bij mij is dit de oefening waar ik ongv het meeste gewicht kan gebruiken
 
5x5 of 6x4 op 1 dag.....de andere dag meer reps en wat lichter dus.
 
Back
Naar boven