AndroidHealthClinic

Nieuws 'Benzine naar 2 euro' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Autorijden wordt duurder, bier wordt duurder, live eredivisievoetbal wordt duurder en vrouwen willen rijke mannen.
Wat blijft er zo nog over voor de gemiddelde Nederlandse man :(.....
 
Het word tijd dat ik mijn oude dieselwagen weer van stal haal en op huisbrandolie rijd :)
 
iedereen roept hier G3 maar als je een dikke porsche rijdt ga je niet op gas rijden. ik zou nooit op gas rijden in een motor hoort benzine thuis een geen gas.
 
iedereen roept hier G3 maar als je een dikke porsche rijdt ga je niet op gas rijden. ik zou nooit op gas rijden in een motor hoort benzine thuis een geen gas.

als je een dikke porsche rijdt , kun je ook wel 2 eurie per L ophoesten toch :D :D
 
iedereen roept hier G3 maar als je een dikke porsche rijdt ga je niet op gas rijden. ik zou nooit op gas rijden in een motor hoort benzine thuis een geen gas.

Nee hoor dat is flauwekul, vroeger nog voordat er g3 was had je vaak problemen met auto's die op gas reden. Dat is al lang achterhaald. En het ligt er maar net aan hoe je g3 is afgesteld want mijn auto is net zo snel op g3 als benzine....
 
iedereen roept hier G3 maar als je een dikke porsche rijdt ga je niet op gas rijden. ik zou nooit op gas rijden in een motor hoort benzine thuis een geen gas.
Zoals XXLtje zegt klaag je echt niet over de benzine prijzen wanneer je een dikke porsche rijdt.

En wat een onzin dat er in een motor benzine thuis hoort en geen gas?
Gas is nog beter voor de motor ook omdat het een betere ontbranding heeft dan benzine of diesel. En daarnaast is er met de huidige gasinstallaties 0,0 prestatieverlies..

Maargoed blijf jij maar lekker tanken voor 1,60 ;)
 
Damn, waar is de tijd dat de benzine 42 frank koste en de diesel 36 frank (zelfs dat weet ik nog!)
 
Pff je zou bijna het openbaar vervoer gaan nemen als het zo door gaat.
 
Of gewoon simpelweg de wagen niet gebruiken om naar de bakker te gaan op de hoek.
 
Pff je zou bijna het openbaar vervoer gaan nemen als het zo door gaat.

NOT

Ik moet 50km naar mijn werk (en natuurlijk ook 50km terug). Ik werk met
vaste morgenpost, dus op dat uur rijden geeneens bussen. Treinen gaat
ook niet want hier is nergens een aansluiting of station in de buurt.

Ik zou al om 3u 's nachts met de fiets moeten vertrekken, dan de trein op
en dan opnieuw met de fiets tot op mijn werk. En dan nog kost de trein
handenvol geld hier.
 
Scheelt wel weer een bult fileleed straks dus.:D
 
Als je benzine of diesel tankt kan dat dan een beetje uit met de km vergoeding of moet je bijleggen?
 
Als je benzine of diesel tankt kan dat dan een beetje uit met de km vergoeding of moet je bijleggen?

bijleggen natuurlijk ...

Ik rijdt ongeveer voor 150euro diesel op enkel naar mijn werk.
Vergoeding bedraagt ongeveer 80 euro. Dus dat is net iets meer dan de helft.
 
Ach, tank toch voor 50 euro
 
2 weken geleden tankte ik nog 40 liter voor 80 eurocent in totaal!! Heb nooit zoveel plezier gehad bij het pompstation. En die gasten maar denken wat is dat voor een rare Gringo!!
 
Wordt echt onbetaalbaar infeite.
Ben ik blij dat ik vanaf volgende week terug meer of een maand niet kan rijden want wordt geopereerd en zit dan 4 weken in het verband en kan nadien toch niet bewegen :D

toch nog iets positief aan die schouder!
 
Back
Naar boven