AndroidHealthClinic

Beoordeel gevraagd van mijn cut diet

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Hieronder vind je mijn cut diet, met supplementen. Graag jullie mening en reactie.
Ik weeg 115 kilo.

1560366326121.jpg
 
1850kcal gaat zeer waarschijnlijk veel en veel te laag zijn, zeker om mee te beginnen. Heb je je onderhoud (TDEE) al uitgerekend?
 
Jep, 2500 cal. Hoeveel zou je adviseren dan?
Verder 4* per week push pull schema en 60 min cardio iedere dag. Ook op rust dagen. Wandelen en stairmaster. Hartslag op vetburning level.
 
Dan zou ik in jouw geval lekker op 2500 beginnen, al lijkt dat me nog laag. In vergelijking: ik ben zo’n 8cm korter dan jij, weeg >30kg minder en mijn onderhoud is ook ongeveer 2500kcal.
Zeker met een uur cardio per dag, laten we zeggen 300kcal ongeveer, heb je dan al een flink tekort.

Ingaand op je dieet zitten je eiwitten in ieder geval goed, vetten en carbs mogen wat hoger. Als je 50gram vet (450kcal) en 50gram carbs (200kcal) toevoegt zit je denk ik prima om mee te beginnen.
 
2500kcal lijkt me nog te weinig op jouw gewicht, tenzij je de hele dag onder een boom ligt.

Zoals lienlien al zegt, je vetten zijn veel te laag, ga met jouw gewicht minimaal rond de 100gr zitten.

Waarom alleen eiwit en geen eigeel (= meer eiwitten en vet)?
B&F isolaat ritueel uitstrooien en een kwaliteitswhey kopen, of je eiwitten lekker uit vaste voeding halen.
Als late night snack zou ik nog wat casseine eiwitten nuttigen (bv kwark).
 
Back
Naar boven