XXL Nutrition

beoordeel mijn schema

Bezoekers in dit topic

assie

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2019
Berichten
53
Waardering
12
Lengte
1m70
Massa
68kg
Vetpercentage
13%
na lang een schema te hebben gevolgd heb ik besloten om deze ff te veranderen.
hieronder mijn nieuwe schema die ik wil volgen hoe ziet die eruit?

maandag:
squat 5x5
bench 5x5
incline bench 3x8
barbell row 5x5
buik

woensdag:
deadlift 5x5
ohp 5x5
buik

vrijdag:
squat 5x5
bench 5x5
barbell row 5x5
buik

en moet ik het gewicht elke training 2.5kg verhogen of elke week? behalve deadlift wel ineens 5kg las ik ergens.

ik heb gekozen voor de 5x5 om kracht op te bouwen. bij deze nieuwe schema heb ik armen, kuiten en traps weggedaan.
zal ik dit of iets anders erbij voegen of weghalen? laat het maar weten
 
Laatst bewerkt:
waarom reageert niemand
 
Gast , chill

we zitten niet heel de dag online , 50 min geleden topic aangemaakt en nu al blaten ..

Pleur je schema op IG en drop een zooi # en tag iedereen en je hebt je antwoord ..
 
als ik dat kan doen waarom bestaat deze forum dan? hier moet ik toch ook een reactie kunnen krijgen, en als jij het niet wilt beoordelen hoef je van mij ook niet te reageren.
 
Gast , chill

we zitten niet heel de dag online , 50 min geleden topic aangemaakt en nu al blaten ..

Pleur je schema op IG en drop een zooi # en tag iedereen en je hebt je antwoord ..

^^
 
Pak gewoon het standaard 5x5 schema.

 
als ik dat kan doen waarom bestaat deze forum dan? hier moet ik toch ook een reactie kunnen krijgen, en als jij het niet wilt beoordelen hoef je van mij ook niet te reageren.

Je snapt me niet , beetje kort door de bocht en extreem vroeg om 50 min na plaatsten al te blaten dat er niemand reageert ..
het is hier geen IG ..

Maar om op je vraag terug te komen , gewoon 5x5 SL eventueel met assistance pakken en verder niets
 
Ik geef het een 6je. Niet echt kritiek punten en als je iets mist kun je altijd nog iets toevoegen
 
Pak gewoon het standaard 5x5 schema.


heb ik gedaan al vond ik 3x per week squatten veel maar t valt mee omdat je geen andere been isolatie oefeningen doet. 2de week zit er bijna op en het bevalt me wel me bench is 2,5kg omhoog gegaan volgende keer +5kg proberen
 
Back
Naar boven