Fitness Seller

Beoordeel vooruitgang.

Bezoekers in dit topic

ik zie 2 sateprikkertjes....

benen doen we niet aan?
 
ik zie 2 sateprikkertjes....

benen doen we niet aan?


Jawel

Squat, leg extension , leg curl, leg press, lunges, calve raises, deadlift.

Maar je hebt gelijk ik ben totaal niet tevreden over mijn benen.


En Ja ik had er meer uit kunnen halen, maar als jullie een paar posts verder lezen, dan lezen jullie dat ik er ook een tijd uit heb gelegen door blessures, en dat ik niet echt op mijn voeding let(wat ik dagelijks eet staat ook ergens in dit topic, gebruik de zoekfunctie naar topics van mij en je vind ook ergens me schema nog.)
 
Denk dat belangrijkste tip wel is om kcal ff op een rij te zetten en te zien hoeveel je nu eet. dan daar 200kcal bovenop te doen.

Je squat en dl, dat is al mooi. Ik had in het begin ook zo'n schema als jij ongeveer. een split met de grote drie, aangevuld met van alles en nog wat.

Wat mij flink geholpen heeft is een tijd Rippetoe, elke week 2,5kg er bij. Mss een idee? Ik kan er naast zitte maar heb door je benen het id dat je squat niet boven de 100kg uit komt.


Als poten, chest en rug dik zat zijn dan is het meer tijd om je hams te verdikken door legcurls, kuiten te accentueren. Om eerlijk te zijn vindt ik legcurls, bicep curls, fly's en dat soort zaken alleen maar serieuze progressie in de weg zitten bij 1,80 en <75kg @normaal vet%
 
Denk dat belangrijkste tip wel is om kcal ff op een rij te zetten en te zien hoeveel je nu eet. dan daar 200kcal bovenop te doen.

Je squat en dl, dat is al mooi. Ik had in het begin ook zo'n schema als jij ongeveer. een split met de grote drie, aangevuld met van alles en nog wat.

Wat mij flink geholpen heeft is een tijd Rippetoe, elke week 2,5kg er bij. Mss een idee? Ik kan er naast zitte maar heb door je benen het id dat je squat niet boven de 100kg uit komt.


Als poten, chest en rug dik zat zijn dan is het meer tijd om je hams te verdikken door legcurls, kuiten te accentueren. Om eerlijk te zijn vindt ik legcurls, bicep curls, fly's en dat soort zaken alleen maar serieuze progressie in de weg zitten bij 1,80 en <75kg @normaal vet%

Mijn squat is indd niet boven de 100. Ik weet niet wat het probleem is met mijn squat maar hij wil maar niet boven de 60, maandag ga ik puur op techniek squatten dus we zullen zien tot welke openbaring ik kom..
mijn deadlift is overigens 5x90 ( heb sinds deze week straps, voorheen zat ik vast op 80 i.v.m. mijn grip. Ga ook meer barbell holds toevoegen daarvoor. en mijn BP was 3x60 maar ben na mijn vakantie begonnen om 5x5 erin te houden met de bp en dus zit ik nu op 5x5x55

ik heb vandaag niet zoveel te doen, dus zal ik is even invoeren wat ik nou precies eet in een app die ik heb.

Ik ga binnenkort beginnen aan stronglifts 5x5 ( het princiepe voer ik al in mijn schema nu maar dan dus echt alleen op die 5 oefeningen concentreren, de reden dat ik daar nog niet mee begonnen ben is omdat ik de overhead press momenteel niet kan uitvoeren omdat mijn sleutelbeen dan van zijn plek schiet, hier ben ik nu 4 weken mee bezig bij een fysio en ik hoop eind van deze maand te kunnen beginnen met stronglifts 5x5.
 
Back
Naar boven