MuscleMeat

Beoordeling fysiek

Bezoekers in dit topic

Zijn we weer, even een update! 2 maandjes verder en van 106 kg bulk in 14 weken na 88 kg. Nu ik redelijk droog ben hebben jullie misschien een beter beeld van me fysiek, alle reacties en verbeteringen zijn welkom. Ik ga nog een weekje door met cutten en ga proberen een peak.week te doen puur om te testen hoe m'n lichaam er op reageert. Zal daar later nog foto's van plaatsen als mensen daar interesse in hebben✌️
Heb je nog geprobeerd wat Spambod zei? De hogere reps voor benen
Ik vind je fysiek wel netjes maar de gyno is idd wel zonde, kut dat je daar ook al sinds pubertijd last van hebt
Als je een wedstrijd gaat doen gaat dat sowieso men's physique worden neem ik aan?
 
Heb je nog geprobeerd wat Spambod zei? De hogere reps voor benen
Ik vind je fysiek wel netjes maar de gyno is idd wel zonde, kut dat je daar ook al sinds pubertijd last van hebt
Als je een wedstrijd gaat doen gaat dat sowieso men's physique worden neem ik aan?
Zeker weten nog geprobeerd, inmiddels maandje of 2 zo aan t trainen maar door de zware cut kan ik niet goed oordelen wat t brengt. Ga dadelijk met hogere herhalingen verder in de bulk dan kan ik pas goed oordelen of dat beter werkt. En ja ivm benen geen andere keuze dan mens physique maar ook daar ontzettend veel zin in. Maar als ik mocht kiezen dan classic all day.
 
Back
Naar boven