AndroidHealthClinic

Beowulfs contest log

Bezoekers in dit topic

Beowulf

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2007
Berichten
2.004
Waardering
1.222
Ik ga dit jaar weer meedoen. Ik moet het, zeker gezien mijn huidige gewicht, niet hebben van massa maar meer van de spierdefinitie. Ben tevreden met mijn huidige gewicht ben sinds januari ongeveer 6 kg aangekomen. Na mijn vakantie volgende week ga ik weer droogtrainen.
Hier komt geen cardio "dumbbell">dumbbell of ander fitness apparaat aan te pas. Ben al langere tijd verslaafd aan de kettlebell, en wil laten zien dat dit het ultieme tool is om niet alleen kracht maar ook cardio en flexibliteit te trainen. Het is perfect voor de mensen in de cut zitten en graag hun kracht en massa willen behouden maar toch droog willen worden.
Mijn beginstats. 70.5 kg, 178 cm, borst 102 cm, bicep 37 cm, bovenbenen 60 cm. De stats en fotos zijn duidelijk niet representatief voor mij normale doen, heb een hele drukke periode gehad waarbij trainen even geen prioriteit had. Ik hoop over 2 maandjes weer scherp als altijd te staan.



Alle andere succes met de voorbereidingen, may the best win!

forum1.jpg


forum2.jpg


forum3.jpg
 
Succes ermee... rare manier van trainen trouwens ;)
Maarja als je overtuigt bent dat het werkt voor jou dan zien we over 2 maanden vast goed fysiek!

De 3 foto's die je nu post vallen idd tegen als ik je gallery bekijk. Je weet overigens dat benenfoto's verplicht zijn?!
 
succes man! wordt een drukke contest..:)
 
Succes.
Goede motivatie.
Jammer dat we een doorgaans jaar niks van je horen.

Kan je wat meer vertellen over je doelen en je trainingen.
 
Succes ermee... rare manier van trainen trouwens ;)
Maarja als je overtuigt bent dat het werkt voor jou dan zien we over 2 maanden vast goed fysiek!

De 3 foto's die je nu post vallen idd tegen als ik je gallery bekijk. Je weet overigens dat benenfoto's verplicht zijn?!

Ik ben er van overtuigd dat deze werkwijze werkt voor iedereen, de kettlebell hoeft niet direct je huidige training te vervangen maar het is een perfecte aanvulling erop. Ik weet dat de benenfotos verplicht, hoewel niet een van mijn sterkste punten is dat niet direct een probleem. In de vorige contest was meer mijn extreme droogheid en beperkte massa mijn grootste zwakte voor de forumleden.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Succes.
Goede motivatie.
Jammer dat we een doorgaans jaar niks van je horen.

Kan je wat meer vertellen over je doelen en je trainingen.
Was qua posts inderdaad even rustig van mijn kant uit, maar heb zeker de ontwikkelingen gevolgd op het forum. Heb daarnaast nog intensief pm contact gehad met enkele forumleden over trainingsmethode en dergelijke. deze contest helpt zeker om wat meer te delen over mijn trainingsaanpak en dergelijke.
 
Vorige week 2 x naar de gym en grote spiergroepen zwaar aangepakt:
Dag 1:
BP: 10x80kg, 8x90kg, 6x105kg,
chin-ups: 20x, 16x14kg, 12x 20kg
Shoulder press: 10x60kg, 8x 50kg, 6x40kg
Farmerswalk: 2 x 1 min met 30 kg dumbbells
diverse buikspieroefeningen totaal 100 reps


Dag2:
legpress: 20x 160kg , 16x 170kg,12x180kg (apparaat gaat helaas niet zwaarder)
Chinups:chin-ups: 20x, 16x14kg, 12x 20kg
peckdeck: 10x63kg, 8x77kg, 6x84kg
Biceps: 3x12(60/50/40) 3x8 (70/60/50)
Farmerswalk: 2 x 1 min met 30 kg dumbbells

Dag 3:
Kettlebell training 20 min, meerendeels basisoefeningen

Dag 4:
Kettlebell training gegeven dus was al behoorlijk moe toch nog ff een 15 min workout uitgeperst.
 
jij ook veel succes;).
 
178cm 70,5kg klopt dat wel o_O je oogt wel zwaarder dan dat
 
Hey there,
Terug van de spaanse zon, net voordat die aswolk weer schiphol op slot heeft gezet.
Ik ben nog lang niet waar ik wezen moet, maar de spaanse senorita's konden mijn huidige wel waarderen....vrijdag borst, schouders rug getraind daarna een 45 min spininng en gisteren voor het eerst na mijn vakantie een 20 min workout met de kettlebell.

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

jij ook veel succes;).
thx!

178cm 70,5kg klopt dat wel o_O je oogt wel zwaarder dan dat
Klopt dus echt, ben daarom ook zo blij met mijn huidige vorm, als ik weer scherp ben kan ik ondanks mijn gewicht toch wel hoog eindigen.
 
Gisteren voor de afwisseling, weer eens een bodypumples gevolgd. Niet echt kapot gegaan, maar bij de benen en rug wel ff maximale gewicht erop, bij ons is dat 50 kg.
 
Heb afgelopen week drie x de sportschool bezocht, en elke dag een grote spiergroep + twee kleine spiergroepen aangepakt. Niet echt volgens schema maar gewoon wat ik op dat moment zin in had. Dexe week doe ik op trainingsgebied rustiger aan, maar ga wel lekker (veel) eten, over twee weken cutten dus neem ik het er even van.
 
Na een lelijke polsblesure kan ik vanaf deze week weer voluit trainen, heb ik een paar weken nauwelijk getraind, die 1e plaats kan ik dus vergeten ;)
Vandaag een hele lekkere kettlebell training afgewerkt samen met een maat van mij. Ging behoorlijk diep, voor de kenners, eerst wat technische setjes, met verschillende cleans, presses en swings en windmills vervolgens een snatchtest ((50 links/rechts) en afgesloten met een sigsaw walk van +/- 50 meter, bij falen swings 10 links en 10 rechts en dan gewoon verder om die 50 meter vol te maken. Morgen en vrijdag weer met de kettlebell aan de slag.
Voordeel van gedwongen rust is dat je supergemotiveerd heb er weer helemaal zin an!
 
Spanning stijgt, ben nog lang niet waar ik zijn moet maar er zit vooruitgang in..
 
Over 2 dagen ga ik de fotos schieten, het trainen zit erop alleen nog op een eten letten komende dagen. Door de kettlebell trainingen heb ik veel vooruit gang geboekt, niet alleen qua spieropbouw maar vooral kracht, gisteren lachend 1 rep met 120 kg das gewoon een vette PR en bijna het dubbele van mijn lichaamgsgewicht. Ben nu namelijk ook lichter geworden 67 kg.
Ben benieuwd naar de fotos van iedereen.
 
Back
Naar boven