XXL Nutrition

Beowulf's contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jij traint met kettebels he? ik wil ook is zoiets gaan doen ma lees vaak dat je al heel veel kan doen met 1 kettebel van16kilo ofzo klopt dit? gewoon voor thuis he

Ongeacht je trainingsdoel kan je de KB's heel mooi inpassen in je trainingschema. Als BB'er kan je bijvoorbeeld gebruiken als vervanging voor een cardio of een KT training. Het grote voordeel is dat het een vrij korte maar wel intensieve manier van trainen is die je overal kan uitvoeren, in de zomer ben ik vaak buiten te vinden.
16 kg is voor een getrainde man wel echt een startgewicht en ben je snel toe aan iets zwaarder bijvoorbeeld 24 of 20 kg. Zou als je budget het toelaat met twee gewichten beginnen, bijvoorbeeld 16 en 20/24 kg. Later uitbreiden naar nog een 16 kg want met twee kb's wordt de range van oefeningen toch een stuk groter.
Als je de pioniers op dit gebied Steve Maxwell, Steve Cotter, Pavel Ttsatsouline youtubed kom je al veel over de diverse toepassingsmogelijkheden te weten.
 
Tanks man ga is kijken op youtube denk dat het eerst bij 1blijdt die van 16 is al iets van 20euro
 
nice filmpjes van die gasten wist niet dat je zoveel kon doen met zon ding!
 
Wat een gave foto's heb je ingestuurd kerel! Hulde en respect voor je fysiek!!
 
Wat een gave foto's heb je ingestuurd kerel! Hulde en respect voor je fysiek!!
Thx man, was best een klus om zover te komen maar ben tevreden met het resultaat. Nu nog een flink pak massa erbij en ik doe wellicht mee voor de prijzen.
 
Zo het zit nu echt op, uitslag is definitief. Terugkijkend mag ben ik zeer tevreden en zie ook zeker progressie als ik kijk naar mijn eindklasseringen:
DBB contest 2009: 15e
DBB contest 2010: 10e
DBB contest 2011: 4e
Wil iedereen bedanken voor hun stem, en opbouwende kritieken. Hier ga ik zeker wat mee doen om zo volgend jaar, hopelijk voor de prijzen mee te doen.
 
Back
Naar boven