Fitness Seller

Beperkingen

Bezoekers in dit topic

Waar zou je je voor moeten schamen?
Denk dat je alleen maar waardering krijgt hoor.
Ik heb in iedergeval respect voor iedereen die hard traint.

In de sportschool kan je ook altijd iemand vragen of je de oefening wel goed doet. Is bij een oefening als squat en deadlift wel zo belangrijk!

Dus gewoon naar de sportschool. Iedereen is ooit een beginner geweest!

Ik denk dat ik het wel juist doe :) een bb heeft mij al geholpen. Maar toch trek ik me liever terug op mijn kamertje voor de squats en deadlifts.. al de rest doe ik in de fitness
 
tis nog erger met mij... geen bankdrukken, geen nekdrukken, geen chinnen...
zonder deze "basisoefeningen" lukt het mij ook.. heb vandaag nog een paar foto's geplaatst, wat ik heb bereikt zonder deze koningsoefeningen.
**** the compoundoefeningen!

Respect dat je zoveel kon bereiken zonder dat je compounds kon doen, hoe je hem dat geflikt heb begrijp ik niet. Maar het voornaamste is dat je resultaat hebt natuurlijk, welke oefeningen je ook doet.
 
je leert er omheen trainen

Ja weet er alles van... alleen me benen blijven echter achter.... nu ik weer paar wk slecht loopt.... gaat het heel snel achter uit... probeer oook in ligend en zittend me benen aan te spannen... maar ja straker worden ze niet:mad: dus dacht misschien heb jij tip's???
De rest trainen gaat veder wel... deadliften lukt wel alleen met gestrekte benen.. begreep dat je dan niet echt je benen traint?? (toch dat ik spierpijn krijg:p)
Maar het is moeilijk om er omheen te trainen... daarom respect voor Jou!
 
je bedoelt holle rug met dat banaan? welkom bij de club! mijn ervaring leert dat die buikspieroefeningen niks hebben bijgedragen aan de verbetering van mijn rug.
normaal rust je bovenlichaam op de spieren van je onderrug, bij holle rug niet, dan rust het op je gewrichten.. pijn, stijf en stram.


daarom doe ik elkedag 30min stokdraaien.... zo dat die schuinebuikspieren sterk worden....... in iedergeval moet je veel buik doen zeiden ze tegen mij.... door me bekkeninstabiliteit.... nou dacht dat ik er was......:(
 
Nee doe ik ook niet.. ik doe het op mijn kamer..heb mijn eigen gewichten. In de fitness durf ik niet tussen al die brede mannen te gaan staan, dan schaam ik mij

Is nergens voor nodig hoor, die mannen weten ook waar ze zelf begonnen zijn, ze zullen alleen maar respect hebben ookal zit je met 2 dumbbells van 5kg te deadliften, en des te meer omdat je een vrouw bent. Wat de gewichten betreft: hoe lager, hoe beter! Vooruitgang komt toch, vroeg of laat.
 
Ik denk dat ik het wel juist doe :) een bb heeft mij al geholpen. Maar toch trek ik me liever terug op mijn kamertje voor de squats en deadlifts.. al de rest doe ik in de fitness


Snap je goed! zelf zou ik het ook niet doen niet door het gewicht maar meer door je houding hahahha..... ach.. zo komen wij er wel ;)
 
Hoe lang doen jullie cardio ? (zonder pijn te krijgen)....
 
Back
Naar boven