Fitness Seller

berd's update

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed fysiek, maar wil je nu zeggen dat je nog NOOIT gesnoept hebt, lol. Niet dat het uitmaakt, zou zeggen ga zo door.
 
Ha die Berd, ziet er goed uit. Keep it up :thumbs:
Vind mini-berd btw de mooiste ;)
 
Riki zei:
Goed fysiek, maar wil je nu zeggen dat je nog NOOIT gesnoept hebt, lol. Niet dat het uitmaakt, zou zeggen ga zo door.


En ja ik wil inderdaad zeggedat ik nooit gesnoept heb.
Ik snap gerust dat 'n hoop mensen dat denken, zeggen, roepen achter m'n rug dat heb ik zelf in de sportschool ook.
Ik vind dat de mensen die dat roepen enz. zijn gewoon 'n stelletje jaloerse eikelbyters...
Ik train 6 dagen in de week
op sommige dagen in de week kan ik split training doen en dat doe ik dan ook.
En ik eet&leef&slaap d'r helemaal voor, en m'n vriendin steunt me hier bij. :D

En dan nog is iets denken jullie nu echt dat m'n vriendin zwanger zou willen worden van mij als ik "iets" gebruikt had

en het enige wat ik gebruikt heb is creatine&glutamine
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind mini-berd btw de mooiste ;)

kijk en dat vind ik nu ook het mooiste ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer Zeeer nice dude!!!! ga zo door, die zoon van je ook ziet er al gespierd uit op die echo :P
 
ja heel goed fysiek! Alleen dus als mensen denken dat je gesnoept hebt zijn ze maar "eikelbyters"? :S Kan toch dat mensen dat mischien denken?
 
MartiNs zei:
ja heel goed fysiek! Alleen dus als mensen denken dat je gesnoept hebt zijn ze maar "eikelbyters"? :S Kan toch dat mensen dat mischien denken?


ja dat kan maar voornamelijk de mensen die het roepen zijn de eikelbyters.
 
krijgen we dat gezeik weer.

ik heb niet gebruikt

welles

nietes

als Berd zegt dat ie niets gebruikt heeft waarom dan daar aan twijfelen.

vind t er echt top uitzien

ps, leuk man, die andere foto's. nike's staan al klaar:)
 
je ziet er goed uit dude! en ik geloof je onmiddelijk dat je naturel bent.
wat een ****in gezeik, flikker een eind op man!

keep it up bro! :thumbs:
 
like i give a **** of je naturel bent of niet! je bent een ****ing huge mtf! en uiteindelijk delen we allemaal onze grote passie ''Het ijzer'' . Dus stop met huilen allemaal en klap voor deze reus!

Klap klap klap


heel goed..


Jullie kunnen het wel :)
 
Mooie pics man! Er is zeker vooruitgang te zien! gewoon keihard doorwerken!
en inderdaad dat gezeik dat of je nou wel of niet gesnoept hebt... er zijn steeds meer threads die daarmee vervuilt raken. Je weet het zelf het beste :)
Dus als je zegt, ik ben puur naturel, dan hebben de anderen dat maar aan te nemen, zo niet is dat HUN probleem en zouden ze misschien zelf eens wat harder moeten gaan trainen om er zo uit komen te zien :)
 
Laatst bewerkt:
berd zei:
En ja ik wil inderdaad zeggedat ik nooit gesnoept heb.
Ik snap gerust dat 'n hoop mensen dat denken, zeggen, roepen achter m'n rug dat heb ik zelf in de sportschool ook.
Ik vind dat de mensen die dat roepen enz. zijn gewoon 'n stelletje jaloerse eikelbyters...
Ik train 6 dagen in de week
op sommige dagen in de week kan ik split training doen en dat doe ik dan ook.
En ik eet&leef&slaap d'r helemaal voor, en m'n vriendin steunt me hier bij. :D

En dan nog is iets denken jullie nu echt dat m'n vriendin zwanger zou willen worden van mij als ik "iets" gebruikt had

en het enige wat ik gebruikt heb is creatine&glutamine

Dan heb je supergenen, als je al met creatine en glutamine zo weet te groeien in 7 weken. Maar je moet wel goed lezen. Ik geef ook aan dat het niet uitmaakt of je wel of niet gesnoept heb. Fysiek blijft in orde. Dat ik je niet geloof is een ander verhaal. Maar wat zou jouw dat.

Laters
 
Ziet er top uit. Goeie fysiek en veel massa.
Wat zijn je stats, want die armen zijn HUGE :D
 
Ziet er goed uit voor een naturel... puik werk hoor! Succes met de zwangerschap verder!!
 
Ziet er goed uit...

En heel veel succes met de kleine.
 
Ziet er goed uit, ik geloof echt wel dat je natural bent hoor. Mensen die dat niet snel geloven hebben zelf vaak gewoon mindere aanleg of discipline.
 
Ziet er zeer goed uit hoor. Hoe lang train je eigenlijk al? :)
 
Back
Naar boven