XXL Nutrition

Bereid 2 of meer eieren in no time! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

grappig he.
 

hahahahaha ja.:roflol:

Nee serieus, waarom zou je dat doen. Bij mij komt de inhoud niet in contact met de buitenkant van de schil. En zo wel, boeiend. Het is maar kippenpoep.
 
Net zo'n pannekoekunit gebouwd, niet normaal hoe goed dat vult zeg. Van de week eens met wat stroop proberen, wel aan de droge kant.
 
Probeer de cake maar eens, beetje kaneel of speculaaskruiden door het mengsel doet wonderen :D
Heb gisteren mijn ontbijt voor 3 dagen gefixt. Tweemaal cake, eenmaal magnetron variant.
 
eieren wassen? dat heb ik werkelijk nog nooit van mn leven gedaan.

anyway, ik ga die havermout dinge ook eens probere!
 
GENIAAL. Scheelt me zoveel tijd in de ochtend. Heb het vanmorgen geprobeerd en werkte PERFECT! Thx
 
np, echt lekker makkelijk en snel weetje.
Voor als je naar werk moet of je moet snel een broodje met ei maken.

Gewoon niks toegevoegd , dus gezond:p
 
Ik doe deze pannenkoek vorm ook al een tijdje maar doe zelf ipv alleen havermout ook wat brinta erbij. Beetje door elkaar mixen en aan tafel :D
 
Ik heb hem laats gemaakt met 2 eieren +dooier, 1,5schep whey (cafe latte smaak) en 2 eetlepels oats. Smaak was prima, fijn om mee te nemen etc maar ndd erg droog.
 
He bah door je eieren te wassen verwijder je het "was"laagje waardoor de broze schaal bloot komt te liggen en er dus vuil en troep IN je ei komt.... dat is pas vies.
Wordt trouwens al in de fabrieken gedaan dus eitje uit de supermarkt hoeft niet eens meer gewassen te worden... geef mij maar een lekker vers eitje onder de kip vandaan met strontklonten er nog aan svp.

Sorry lekker offtopic maar moest ff reageren ^^


Maar die pancakes zien er enorm lekker uit..
Ik ga het ook eens proberen en dan bakken op wat bakpapier in de pan zonder boter, dit doe ik trouwens met heel veel dingen werkt heel goed (hopelijk ook met pancakes) ;-)
 
Laatst bewerkt:
He bah door je eieren te wassen verwijder je het "was"laagje waardoor de broze schaal bloot komt te liggen en er dus vuil en troep IN je ei komt.... dat is pas vies.
Wordt trouwens al in de fabrieken gedaan dus eitje uit de supermarkt hoeft niet eens meer gewassen te worden... geef mij maar een lekker vers eitje onder de kip vandaan met strontklonten er nog aan svp.

Sorry lekker offtopic maar moest ff reageren ^^


Maar die pancakes zien er enorm lekker uit..
Ik ga het ook eens proberen en dan bakken op wat bakpapier in de pan zonder boter, dit doe ik trouwens met heel veel dingen werkt heel goed (hopelijk ook met pancakes) ;-)

Laat even weten of het is geluk... Het liefste zien we natuurlijk foto's:D
 
Blender is niet nodig
100g Havermout
2 Eiwitten (75g - 90g afhankelijk van de grootte)
150ml Halfvolle Melk

De twee eiwitten in een kommetje een klein beetje loskloppen met een vork, hoeft niet extreem.
De havermout er overheen schudden, melk erbij en roeren met een lepel totdat alles goed gemengd is en er een papje ontstaat.
Hierna kun je kiezen tussen 3 bereidingswijzen:
1. 2 minuten op 750watt in de magnetron.
2. Bakken in een zéér licht ingevetten koekenpan (Pannenkoek)
3. 45 minuten op 185C in de oven (Cake)
Ik zal zo meteen even wat foto's uploaden van de 3 variaties

Edit:
0. Het Beslag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1. Magnetron:
102ko7t.jpg

2. Pannenkoek:
http://i54.tinypic.com/34rhac9.jpg
3. Cake:
s3h4jm.jpg

ziet er lekker uit ga zo ff klaar maken maar kan het ook met brinta, en wat zijn 2 eiwitten:$?
 
ziet er lekker uit ga zo ff klaar maken maar kan het ook met brinta, en wat zijn 2 eiwitten:$?
Ja het kan ook met Brinta, al denk ik dat je dan iets meer melk / water moet toevoegen om de goede consistentie van het mengsel te bereiken.
2 Eiwitten zijn twee eieren zonder dooier.

separating-egg-whites.jpg


PS: Ik zou (bij 100g Brinta ipv 100g havermout) ongeveer 250ml melk proberen. Dit zou alsnog te weinig kunnen zijn though.
 
Waarom niet koken? Wij hebben zo'n eierkoker, je gooit er een klein beetje water in en na 5 minuten is het al klaar. Ondertussen smeer je je boterhammetjes met pindakaas.... niet te moeilijk doen :p
 
Damnn, heb net die pannekoeken op (gebakken in de pan) en het was echt ff swoegen!:O
100gram havermout gnok ik zo achterover, maar dit was een beste hap!
Wel lekker!:)
 
ziet er smakelijk uit!
 
Blender is niet nodig
100g Havermout
2 Eiwitten (75g - 90g afhankelijk van de grootte)
150ml Halfvolle Melk

De twee eiwitten in een kommetje een klein beetje loskloppen met een vork, hoeft niet extreem.
De havermout er overheen schudden, melk erbij en roeren met een lepel totdat alles goed gemengd is en er een papje ontstaat.
Hierna kun je kiezen tussen 3 bereidingswijzen:
1. 2 minuten op 750watt in de magnetron.
2. Bakken in een zéér licht ingevetten koekenpan (Pannenkoek)
3. 45 minuten op 185C in de oven (Cake)
Ik zal zo meteen even wat foto's uploaden van de 3 variaties

Edit:
0. Het Beslag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1. Magnetron:
102ko7t.jpg

2. Pannenkoek:
http://i54.tinypic.com/34rhac9.jpg
3. Cake:
s3h4jm.jpg

Nice ben nu die Cake aan het klaarmaken. Wel een deel dooier bij de eiwitten trouwens, best moeilijk te scheiden:) Ideaal voor een tussendoortje die cake imo
 
binnenkort ff proberen die pannenkoek!
 
Cake net gehad, best gelukt. Alleen wat het beste te doen om hem op smaak te brengen...
 
Back
Naar boven