MuscleMeat

Bereiden panga filet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Winner

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
1.024
Waardering
2
Hoe bereiden jullie je panga filet?
 
soja saus met uitjes beetje knoflook, litertje chili saus.
 
Laatst bewerkt:
Beetje zout en kuiden, bakken in een beetje cocosvet.
 
Bakken in een anti aanbak pan, beetje citroensap erop en zo opeten.
 
Gewoon grillen en opeten
 
In aluminiumfolie in de koekepan op een laag pitje, eventueel wat zout erbij voor smaak.
 
Ik doe al mn vis behalve zalm met knoflook en olie (rijstolie of olijfolie smaakt het beste). Zal toch wel een beetje lijken op koolvis?
 
pan op gas, beetje olijfolie zodat het niet aan de pan vast gaat zitten, en dan de pangafilet erin. om de paar minuten even omdraaien, na 10-15min is het dan wel klaar
 
Eén van de recepten die ik in http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mijn-keto-menu-201447/ heb staan:

Pangasiusfilet met broccoli:
- Pangasiusfilet
- Olijfolie
- Viskruiden (Verstegen) 2-3gr
- Peper

Heel simpel, vis ontdooien in de magnetron en de broccoli 4min. op 650watt koken in een afgedekt bakje/schaaltje in een laagje water in de magnetron koken.
Terwijl je de olijfolie langzaam op laag vuur op laat warmen in de pan, snijd/knip je de zojuist ontdooide vis en gekookte broccoli in stukken.
Daarna de vis met de viskruiden in de pan op matig vuur de buitenkant van de vis gaar roerbakken, daarna de broccoli er door en nog een minuutje alles door laten garen op laag vuur met de deksel er op.

Als je geen keto dieet volgt kan je gewoon minderen in olijfolie en er een koolhydraatbron bijvoegen. Zelf denk ik dat krieltjes of pasta (penne) er het lekkerst bij zal zijn. De broccoli kan je ook vervangen met een italiaanse of provencaalse groentemix.
 
Ik kook ze en doe er achteraf een theelepel pesto en een scheutje zout overheen.
 
gewoon koken en eten , hoeft nie lekker te zijn en is gewoon de snelste manier
 
Heb 'm gisteren in de bloem gerold & dan gebakken in olijfolie.
Volgende keer maar die bloem achterwege laten!:)
 
Back
Naar boven