XXL Nutrition

Berekeningen Eiwit/Energie/Koolhydraat/Vetbehoefte

Bezoekers in dit topic

Killer123

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
33
Waardering
0
Voor nu geen vragen wilde alleen deze excel file delen xd vond berekeningen op een site en heb alles ff snel in excel verwerkt.
Sommige berekeningen schele max 10kcal , maar dat komt door afrondingen. Graag comments, en wat jullie van berekeningen vinden. :D
Alleen rode vakjes zelf invullen rest word uitgerekent.
 

Bijlagen

  • Berekeningen behoeftes.xlsx
    13,4 KB · Weergaven: 195
Laatst bewerkt:
Was vergeten dit te uploaden , excel file dat ik van dbb had volgens mij , herriner t me nie echt goed. Hiermee kan je producten kiezen waarbij je de waardes ervan gelijk ook kunt bekijken
 

Bijlagen

  • voedingsschema_opstellen_28_6.xls
    313 KB · Weergaven: 107
heb eens geprobeerd om te testen en ik kom op 3300 kcals wat wel kan kloppen.

Alleen snap ik de verhoudingen ekv niet.

Hij zegt dat ik 96 gr eiwitten, 38.5 gr vet en 250 gr kh moet eten. Ik eet nu veel meer eiwitten dan 96 gr dus volgens mij kloppen die verhoudingen niet of ik doe iets verkeerd.
 
''In het algemeen wordt aanbevolen om tussen de 1,4 en 1,8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht per dag te consumeren. Mensen die geen fitness programma volgen, hebben een behoefte van 0,75 gram per kilo lichaamsgewicht per dag. ''
bij deze berekeningen zijn er 1.5 genomen... je moet t in feite dus maal je VVM(vet vrije massa) doen , das algemene berekening... dus hoort te kloppe . maar word maar wachte op meer comments denk
 
Back
Naar boven