AndroidHealthClinic

Berg bb-dvd's gekregen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples zei:
Er komt ook nog een Art Haywood movie aan!! (van horen zeggen) :D

Wie is Art Haywood???
 
Riview7: Made in Germany van Markus Ruhl

Goede en film die een hogere productie kwaliteit heeft dan de andere bb-films die ik tot nu toe heb gezien. Jammer is alleen dat hij bij de "work outs" overgaat in zwart/wit zoals bij Blood&Cuts van Dorian Yates en dat hij stukken die hij in het Duits loopt te vertellen niet geheel in het Engels vertaalt. Markus verkeert in deze film in top vorm, geeft een goed beeld van zijn training en waarom hij bepaalde oefeningen doet. Ook behandeld hij een gedeelte van zijn voeding en supplementie al is het niet echt duidelijk door de
overgangen van Duits naar Engels. Markus geeft verder een overzicht m.b.t. zijn loopbaan en de prijzen die hij gewonnen heeft. Opvallend is dat we regelmatig zijn vrouw in beeld zien (ongelooflijk Huge :eek:, zie dus liever die vrouw van King Kamali :D ), die hem assisteert bij zijn trainingen.

Al met al een van de beste bb-films van dit moment, informatief en zeker anders dan de films van USA-pro's die meer "life style" laten zien;)

Geef hem een 8
 
Dave Hawk zei:
Riview7: Made in Germany van Markus Ruhl

Goede en film die een hogere productie kwaliteit heeft dan de andere bb-films die ik tot nu toe heb gezien. Jammer is alleen dat hij bij de "work outs" overgaat in zwart/wit zoals bij Blood&Cuts van Dorian Yates en dat hij stukken die hij in het Duits loopt te vertellen niet geheel in het Engels vertaalt. Markus verkeert in deze film in top vorm, geeft een goed beeld van zijn training en waarom hij bepaalde oefeningen doet. Ook behandeld hij een gedeelte van zijn voeding en supplementie al is het niet echt duidelijk door de
overgangen van Duits naar Engels. Markus geeft verder een overzicht m.b.t. zijn loopbaan en de prijzen die hij gewonnen heeft. Opvallend is dat we regelmatig zijn vrouw in beeld zien (ongelooflijk Huge :eek:, zie dus liever die vrouw van King Kamali :D ), die hem assisteert bij zijn trainingen.

Al met al een van de beste bb-films van dit moment, informatief en zeker anders dan de films van USA-pro's die meer "life style" laten zien;)

Geef hem een 8

Leuke film inderdaad, ik vond zijn shopping adventures echt gaaf, de man heeft echte ouderwetse bodybuilders humor, mag dat graag zien !

Verder zo sterk als een os, ben het zeker eens met die 8 !
 
Review 8:Arnold Classic 2005

Goede professionele impressie van de Arnold Classic 2005.
Bodybuilding op zijn best en goed weergegeven als kijk sport, denk ook dat dit een groter publiek aanspreekt m.b.t. de hele show er om heen.
Winnaar Dexter Jackson in een waanzinnige vorm maar ook Chris Cormier,
Lee Priest, Gustavo Badell, top posers als Melvin Anthony en King Kamali.
Heb er wel van genoten en dus zeker het kijken waard :thumbs:
Leuk was ook dat ik ff Dave Hawk :banana: , Jay Cutler, Franco Columbo en natuurlijk Arnold nog even langs zag komen bij de prijsuitreiking.
Min puntje was de onderbrekingen voor enkele wazige vechtsport-demonstraties :o .

Geef hem een 8
 
als ik een film zoek met zoveel mogelijk info over de trainingen, wil zien hoe ze trainen en veel oefeningen, alle bodyparts ( ja ook de buik dus :D )

Dingen wil zien over hun dieet

MAAR geen waarde hecht aan; huizen, auto's, vrouwen en ( voor vele vreemd)
WEDTRIJD POSES/ WDSTRIJDEN......

WELKE film van wie , komt hierbij het dichste in de buurt ?????
 
Jaccis zei:
als ik een film zoek met zoveel mogelijk info over de trainingen, wil zien hoe ze trainen en veel oefeningen, alle bodyparts ( ja ook de buik dus :D )

Dingen wil zien over hun dieet

MAAR geen waarde hecht aan; huizen, auto's, vrouwen en ( voor vele vreemd)
WEDTRIJD POSES/ WDSTRIJDEN......

WELKE film van wie , komt hierbij het dichste in de buurt ?????

Tot nu toe wat ik heb gezien, voldoet die van Markus Ruhl dan het meest aan jou eisen ;)
 
zal ik mijn collectie dan maar eens onthullen:


batlle for the mr.o 2004
batlle for the mr.o 2003
olympia 2004
olympia 2003
olympia 2002
olympia 2001
olympia 1992
olympia 1990
olympia 1987
arnold classic 2004
arnold classic 1997
NPC Men's Nationals Bodybuilding 2002
dorian yates_blood and guts
kevin levrone m3
Markus Ruhl-xxxl
Markus Ruhl- made in germany
Lee Priest - Another Blonde Myth
Lee Priest - The Blonde Myth
Lee Priest - Training Camp and Career Highlights
nasser on the way
dorian yates_blood and guts
ron-coleman_the unbelievable
ron-coleman - the cost of redemption
jay cutler- ripped to shreds
jay cutler- new improved and beyond
dennis james- back to basics
dennis james- titans 1
flex wheeler- hard body
muscletech dvd collectie(3 dvd's)
pumping iron

volgens mij was dat alles :)
 
Dave Hawk zei:
Review 8:Arnold Classic 2005

Goede professionele impressie van de Arnold Classic 2005.
Bodybuilding op zijn best en goed weergegeven als kijk sport, denk ook dat dit een groter publiek aanspreekt m.b.t. de hele show er om heen.
Winnaar Dexter Jackson in een waanzinnige vorm maar ook Chris Cormier,
Lee Priest, Gustavo Badell, top posers als Melvin Anthony en King Kamali.
Heb er wel van genoten en dus zeker het kijken waard :thumbs:
Leuk was ook dat ik ff Dave Hawk :banana: , Jay Cutler, Franco Columbo en natuurlijk Arnold nog even langs zag komen bij de prijsuitreiking.
Min puntje was de onderbrekingen voor enkele wazige vechtsport-demonstraties :o .

Geef hem een 8

Ben benieuwd, heb hem nu gekregen om te kijken, Wel jammer dat je het eind weer eens verklapt hebt :D
 
tswhey zei:
zal ik mijn collectie dan maar eens onthullen:


batlle for the mr.o 2004
batlle for the mr.o 2003
olympia 2004
olympia 2003
olympia 2002
olympia 2001
olympia 1992
olympia 1990
olympia 1987
arnold classic 2004
arnold classic 1997
NPC Men's Nationals Bodybuilding 2002
dorian yates_blood and guts
kevin levrone m3
Markus Ruhl-xxxl
Markus Ruhl- made in germany
Lee Priest - Another Blonde Myth
Lee Priest - The Blonde Myth
Lee Priest - Training Camp and Career Highlights
nasser on the way
dorian yates_blood and guts
ron-coleman_the unbelievable
ron-coleman - the cost of redemption
jay cutler- ripped to shreds
jay cutler- new improved and beyond
dennis james- back to basics
dennis james- titans 1
flex wheeler- hard body
muscletech dvd collectie(3 dvd's)
pumping iron

volgens mij was dat alles :)

:eek: Nice!! :D
 
Review Titans: Troy Alves:

Je ziet in deze dvd zijn totaal wekelijks schema en z'n voorbereiding op de Olympia. Je ziet weinig prive-leven van Troy (wel een paar keer z'n vrouw die best lekker is) maar vooral veel training. Verder vind ik dat Troy hier en daar wel nuttige info geeft en hij komt erg sympathiek over.
Voor degenen die een prachtatleet willen bewonderen, is dit een leuke dvd.

Cijfer: 7,5
 
Dave Hawk zei:
Review 8:Arnold Classic 2005
Goede professionele impressie van de Arnold Classic 2005.
Bodybuilding op zijn best en goed weergegeven als kijk sport, denk ook dat dit een groter publiek aanspreekt m.b.t. de hele show er om heen.
Winnaar Dexter Jackson in een waanzinnige vorm maar ook Chris Cormier,
Lee Priest, Gustavo Badell, top posers als Melvin Anthony en King Kamali.
Heb er wel van genoten en dus zeker het kijken waard :thumbs:
Leuk was ook dat ik ff Dave Hawk :banana: , Jay Cutler, Franco Columbo en natuurlijk Arnold nog even langs zag komen bij de prijsuitreiking.
Min puntje was de onderbrekingen voor enkele wazige vechtsport-demonstraties :o .
Geef hem een 8
Heb het eindelijk ook gezien. Zag er goed uit en zet wat je zegt :"wazige vechtsportdemonstratie". Maar wel leuk om te zien hoe het nu gaat tijdens een wedstrijd.
 
Back
Naar boven