AndroidHealthClinic

Bergbeklimmer snijdt zijn eigen arm eraf. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin

100 kilo is zo veel niet hoor, maar het hang af waar de druk zit. Je kan met een elastiekje je arm afknellen en laten afsterven, terwijl je 200 kilo op een ledemaat kan hebben zonder dat er een ader echt afgekneld is.

Na vijf dagen was die man nog niet los, dus hij zat echt goed klem. Er lopen een aantal flinke aders door je arm dus die doorbloeding moet er flink onder geleden hebben en dan heb ik het nog niet eens over die zenuwen gehad.

Ik kan me echt niet voorstellen dat als je onderarm, die toch al niet zo bijster groot is, goed klem zit onder een rots dat er dan geen aders afgekneld zijn. We hebben 't dan ook nog eens over een periode van ruim 100 uur, dus een minimale doorbloeding zal dan toch tot gevolg hebben dat het een en ander afsterft.

En over dat afsnijden, nou je zal daar maar 5 dagen liggen met veel pijn, weinig tot geen slaap, angst...nou volgens mij wil je 'm er dan desnoods wel afbijten.
 
Initial reports said the boulder might have weighed 200 pounds, but rescuers who later went to the site said it weighed closer to 1,000 pounds.

:hair:

http://msnbc.com/news/908232.asp
 
Kijk, +400 kilo is natuurlijk al heel wat anders!
 
En hij lag op een plek waar ze hem vanuit de lucht nooit konden zien. Wat het zoeken naar zo'n man niet echt versnelt..
 
ik zou dat niet kunnen, mijn arm arafsnijden.
 
Ik weet niet hoe hij met een zakmes door het bot is heengekomen. Of hij moet het op een plek gedaan hebben waar het bot al kapot was. Maar ja, als je er een centimeter naast zit kun je weer overnieuw proberen...
 
Back
Naar boven