AndroidHealthClinic

Berichten van onze vriend(in), SP god!

Bezoekers in dit topic

8aa10f1e85_spledenleegloop.png?mark=%2Fimage%2Fwatermark%2FGeenstijl-watermark-def.png


Hey Ron, bedankt hè!
106a86a9-9dcf-4c2b-a305-f16fd43821af?width=300.jpg
Pannekoek

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Stiekeme zuiderling en marionet van Marijnissen. Mond vol belastingen, ondertussen zelf op slinkse wijze via belasting trucjes voordelen behalen.
 
Ron Meyer heeft het charisma van een koelkast. Moet zo een partij nou geleidt worden door twee begin dertigers? Ik zie eerder iemand voor me die gepokt en gemazeld is in het vakbondswereldje als leider en al wat langer meeloopt dan Lilian.
 
Ronald van Raak valt bij mij dikwijls op in positieve zin.
 
Ik denk dat het met Lilian niet de goede kant op zal gaan.
Ach de laatste jaren ben ik er met de huidige politiek alleen maar persoonlijk op vooruit gegaan. Maar mijn politieke overtuiging is niet gericht op eigen belang.

We hebben weer een Jan nodig! :D
 
Gisteravond is duidelijk geworden dat het kabinet het pensioenakkoord blokkeert. En dat is schandalig. Rutte geeft mensen niet de kans om op tijd te stoppen met werken en maakt een eerlijk pensioen, dat meestijgt met de prijzen, onmogelijk. De vakbonden kunnen op onze steun rekenen in de strijd voor rechtvaardige pensioenen.

Want is het rechtvaardig dat de AOW-leeftijd steeds verder stijgt en werknemers met zware beroepen door moeten werken tot ze erbij neervallen? Is het rechtvaardig dat de pensioenen al tien jaar lang niet meestijgen met de prijzen? En is het rechtvaardig dat een steeds groter wordende groep ZZP'ers van dit kabinet niet het recht krijgt op een goed pensioen?

Dit kabinet Rutte geeft miljarden cadeau aan de grote bedrijven, terwijl de lonen van Nederlanders al jarenlang nauwelijks stijgen en het kabinet nu dus een goed pensioen blokkeert. Dat is niet uit te leggen. Iedereen moet op tijd kunnen stoppen met werken en kunnen rekenen op een fatsoenlijke oude dag. Ook werkenden, jongeren en ZZP'ers hebben recht op een eerlijk pensioen.

De verkiezingen in maart zijn daarom wat mij betreft ook een referendum over dit kabinet én over onze pensioenen. Nederland kan kiezen tussen Rutte of rechtvaardigheid.

Met vriendelijke groet,
Lilian Marijnissen
Fractievoorzitter SP Tweede Kamer
 
Zo slecht :o

Nu ben ik sowieso geen SP'er, maar Lilian is toch echt geen licht hoor. En dat verhaaltje hierboven, tja, als de PVV het had geschreven had je er op neergekeken.
 
Zo slecht :o

Nu ben ik sowieso geen SP'er, maar Lilian is toch echt geen licht hoor. En dat verhaaltje hierboven, tja, als de PVV het had geschreven had je er op neergekeken.
Slecht he die Rutte, wat een slecht mannetje! Bah
 
Ga ergens anders de moraalridder uithangen. :lol:
 
Die stiekeme Zuiderling Ron Meyer heeft dat stuk vast geschreven.
 
Hahaha hoe hard de SP heeft gefaald, echt prachtig.
 
Back
Naar boven