AndroidHealthClinic

Beroerd gevoel na 1e inject Test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik herken het probleem, heb zelf ook moeite met test e, meer dan de helft van me kuur grieperig futloos slapeloosheid etc. maar ik knal gewoon door en pak mn gains en neem het voor wat het is haha:cool:

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

test e gaat prima in de schouder ook, licht eraan hoe dik je olie is, heb afgelopen kuur 3ml geprikt met 05x16 in t schoudertje ging prima

ik zou met iets lichter beginnen als mast in schouder ^^ en opletten waar je de naald in steekt had zelf een stukje littekenweefsel te dicht bij het gewricht en elke x na side raises kreeg ik een ongelooflijk brandend gevoel en pijnscheuten erin is nu al beter maar af en toe nog
 
brande bij mij ook op de dag zelf na het zetten alleen..mja met 3ml kun je dat verwachten
 
brande bij mij ook op de dag zelf na het zetten alleen..mja met 3ml kun je dat verwachten

3 ml ? Je bent niet goed wijs man , dat is echt teveel voor schouder . Ik had laatst 2 ml en had dagen pijn
 
ik herken het probleem, heb zelf ook moeite met test e, meer dan de helft van me kuur grieperig futloos slapeloosheid etc. maar ik knal gewoon door en pak mn gains en neem het voor wat het is haha:cool:

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

test e gaat prima in de schouder ook, licht eraan hoe dik je olie is, heb afgelopen kuur 3ml geprikt met 05x16 in t schoudertje ging prima

Ben inmiddels gestopt daar ik (nog steeds) extreem vermoeid en kortademig was.
Had me vooraf voldoende ingelezen gezien ik reeds 12 j naturel train en de symptomen die ik ervaar lijken
hetzelfde als wat anderen hier op het forum met tren ervaren... Bizar! Dit had ik zeker niet van test verwacht!

Moet wel zeggen dat ik i.t.t. wat hier wordt geschreven reeds vanaf de 1e training een enorme krachttoename ervaarde, maar wel duizelig en kortademig werd :-( Ook na 1 week een pump in rug en schouder zoals ik nooit
eerder meemaakte!!! Misschien dat ik toch veel te veel vocht vasthield?! De meesten hier merken pas verschil in fysiek (en extra vocht) na 3 a 4 weken... Toch raar allemaal vind ik?!
 
Ben inmiddels gestopt daar ik (nog steeds) extreem vermoeid en kortademig was.
Had me vooraf voldoende ingelezen gezien ik reeds 12 j naturel train en de symptomen die ik ervaar lijken
hetzelfde als wat anderen hier op het forum met tren ervaren... Bizar! Dit had ik zeker niet van test verwacht!

Moet wel zeggen dat ik i.t.t. wat hier wordt geschreven reeds vanaf de 1e training een enorme krachttoename ervaarde, maar wel duizelig en kortademig werd :-( Ook na 1 week een pump in rug en schouder zoals ik nooit
eerder meemaakte!!! Misschien dat ik toch veel te veel vocht vasthield?! De meesten hier merken pas verschil in fysiek (en extra vocht) na 3 a 4 weken... Toch raar allemaal vind ik?!

Lijkt mij dat jouw lichaam heftig reageert op hormonale onbalans. In principe is er niks mis mee dat je lichaam hierdoor protesteert.. het geeft een 'anti reactie'. In jouw geval is het een stuk erger als wat de meeste ervaren. Ieder lichaam reageert weer anders..

Verder schijnt een goeie portie vitamine c de kwalen wat te kunnen onderdrukken.

Persoonlijk had ik nog even doorgezet en kijken of het beter ging in de loop der tijd. Aan de andere hand kan ik niet zeggen hoe ernstig je kwalen waren, dus dat is eigenlijk ook moeilijk zeggen.

Dit is puur een speculatie, en aangezien je al een klein medisch verleden hebt moet ik erg voorzichtig zijn met wat ik typ.

Betreft die kracht toename, lijkt me placebo.. of je moet per ongeluk korte esters gekocht hebben :p
 
Lijkt mij dat jouw lichaam heftig reageert op hormonale onbalans. In principe is er niks mis mee dat je lichaam hierdoor protesteert.. het geeft een 'anti reactie'. In jouw geval is het een stuk erger als wat de meeste ervaren. Ieder lichaam reageert weer anders..

Verder schijnt een goeie portie vitamine c de kwalen wat te kunnen onderdrukken.

Persoonlijk had ik nog even doorgezet en kijken of het beter ging in de loop der tijd. Aan de andere hand kan ik niet zeggen hoe ernstig je kwalen waren, dus dat is eigenlijk ook moeilijk zeggen.

Dit is puur een speculatie, en aangezien je al een klein medisch verleden hebt moet ik erg voorzichtig zijn met wat ik typ.

Betreft die kracht toename, lijkt me placebo.. of je moet per ongeluk korte esters gekocht hebben :p

Het moet idd zijn dat er 'iets' niet klopt in mijn lichaam, heb enkele maanden geleden na een lichte operatie ook een heftige reactie gehad op de medicatie...

Kga deze week nog voor een bloedafname en wat raad bij een sportarts.

Iemand slechte ervaring met test maar toch ok met primo? Wil ik alvast nog proberen...
 
Pak iets tegen de hoge bloeddruk?
 
heb je je eigen niet gewoon heel bang gemaakt voor je eerste spuitje? en alleen bezig met de gevaren van problemen die kunnen optreden? daar kun je je eigen al heel ziek mee denken, en elke boer die dwarszit of scheet meen je dat er iets niet goed zit, ja klinkt misschien heel debiel maar??? kan je ook goed ziek maken...;) ---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
3 ml ? Je bent niet goed wijs man , dat is echt teveel voor schouder . Ik had laatst 2 ml en had dagen pijn
ging prima hoor, en niet goed wijs tja...noem het eerder prettig gestoord:p maar de ene gear is de ander niet he, ik prik ook niet alle merken op 3ml in mn schouders
 
heb je je eigen niet gewoon heel bang gemaakt voor je eerste spuitje? en alleen bezig met de gevaren van problemen die kunnen optreden? daar kun je je eigen al heel ziek mee denken, en elke boer die dwarszit of scheet meen je dat er iets niet goed zit, ja klinkt misschien heel debiel maar??? kan je ook goed ziek maken...;)

Twee weken lang aan een stuk?
 
Twee weken lang aan een stuk?

Klopt idd, men kan een paar dagen zenuwen hebben, zeker als het de 1e keer is maar bijna 2wk lang een verhoogde hartslag, verhoogde bloeddruk, kortademig , extreem vermoeid en duizelig, zeker bii de minste inspanning is gewoon iets meer aan de hand dan stress alleen...

Bovendien ben ik sinds gisteren, 11d na inject opeens terug beter, hartslag terug gezakt bloeddruk normaal en heb zelfs een verhoogd libido, raar maar waar!
Normaal gezien zou ik nu net verlaagde testosteronwaarden moeten hebben en een lager libido... Zou het dan misschien toch een extreem hoog oestrogeenhalte geweest zijn die de klachten veroorzaakten??
Of, ik weet niet of dat mogelijk is, een vertraagde afbraak van de esters zodat ik nu pas symptomen van verhoogde testwaarden ervaar??
 
Had je niet gewoon een griepje ofzo?
Misschien wel toevallig net na je eerste inject, en dan nog de placebo erbij.
Of ben je er zeker dat het door de test kwam?
 
Had je niet gewoon een griepje ofzo?
Misschien wel toevallig net na je eerste inject, en dan nog de placebo erbij.
Of ben je er zeker dat het door de test kwam?

Heb er echt geen verklaring voor maar een griepgevoel was het zeker niet dat gevoel ken ik maar al te goed... Kga straks langs mijn sportarts om e.e.a. te checken, lijkt me meer iets met hart of slechte filtering door de nieren... Voel me nu trouwens best ok en libido is nog steeds hoger dan normaal dus ik denk dat de test zeker nog niet uit mijn systeem is.
 
Vraag me wel af wat de oorzaak is dan inderdaad.
Klote in ieder geval man.

Succes ermee
 
Vraag me wel af wat de oorzaak is dan inderdaad.
Klote in ieder geval man.

Succes ermee

Thx!

De dokter kon ook niet direct een verklaring geven, bloed wordt onderzocht!

Heb na heel lang naturel trainen en heel veel research naar AAS er nu toch echt mijn zinnen op gezet...
Jammer dat test blijkbaar niet mijn ding is...

Is het aangewezen om nu toch verder te gaan met primo only (toch iets minder androgeen en aldus minder bijwerkingen)??
 
Thx!

De dokter kon ook niet direct een verklaring geven, bloed wordt onderzocht!

Heb na heel lang naturel trainen en heel veel research naar AAS er nu toch echt mijn zinnen op gezet...
Jammer dat test blijkbaar niet mijn ding is...

Is het aangewezen om nu toch verder te gaan met primo only (toch iets minder androgeen en aldus minder bijwerkingen)??
vraagje waarom direct in schouder geinjecteerd? Als je nou flinke schouders hebt ok, maar dan alsnog niet als eerste injectie. Gewoon in bil of been beginnen. En ik denk dat je iets anders dan testflu te pakken had, dit duurt meestal maar een paar dagen. Gewoon een samenval van omstandigheden ofzo.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

vraagje waarom direct in schouder geinjecteerd? Als je nou flinke schouders hebt ok, maar dan alsnog niet als eerste injectie. Gewoon in bil of been beginnen. En ik denk dat je iets anders dan testflu te pakken had, dit duurt meestal maar een paar dagen. Gewoon een samenval van omstandigheden ofzo.

Primo only gaat weinig voor je doen op die 2ml denk ik..
 
Back
Naar boven