XXL Nutrition

Berry de Mey "the Seminar"

Bezoekers in dit topic

Robbie1970

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
2.699
Waardering
205
:)

Op 21 januari 2012 zal Berry de Mey voor het eerst in Nederland zijn lezing geven genaamd "The Seminar". 

Hij praat over training, voeding, het mentale aspect en natuurlijk ook supplementen.Berry is een icoon in de sport. Nationaal en internationaal heeft hij nog steeds veel fans. Hij leefde het leven als prof bodybuilder waar velen van dromen: Venice Beach, Gold`s Gym, vier keer in de finale van de Mr Olympia met als hoogste notering een derde plek.

Samen met Arnold Schwarzenegger is hij tot op de dag van vandaag de enige die ooit de IFBB Mr Europa bij de zwaargewichten senioren won op 20 jarige leeftijd.En niet te vergeten zijn eerste Olympia deelname op 23 jarige leeftijd!

Berry gaat zijn ervaringen en zijn kennis met jullie delen in deze “HOW IT WORKS SERIES” seminar.

Wil jij bij de eerste Nederlandse versie zijn van "The Seminar"? Schrijf je dan nu in!De seminar vindt plaat op 21 januari te Hillegom (vosselaan 156) tussen 14.00 en 16.00.

De kosten van deze seminar zijn slechts € 20,00 p.p.Zorg dat je er snel bij bent!

U kunt zich inschrijven via info@forfunsport.nl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gaaf hoor Rob, ben erbij denk :)
 
Oke helemaal top G :)
 
Weer een excuus om naar mijn grote held te gaan kijken!!!!













Robbie ik kom er aan!! :p
 
Hell Yeah, hoor graag de icoon praten over onze passie.
Robbie is er nog de mogelijkheid om er voor of daarna te trainen @ the gym?
 
Hell Yeah, hoor graag de icoon praten over onze passie.
Robbie is er nog de mogelijkheid om er voor of daarna te trainen @ the gym?

Met berry :)
 
Gaat hij dit ook vaker doen? Een keer in het oosten van het land bijv?:D
 
Er kan uiteraard getraint worden Ibo, de hele setup is in the gym zelf dus er is ook gelijk actie :)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 11:46 ----------

Gaat hij dit ook vaker doen? Een keer in het oosten van het land bijv?:D

Echt he hahaha, dan is er iets speciaals dan zijn ze te bang om naar het westen te gaan, wat is dat toch met die mensen uit het verre oosten :D

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 11:47 ----------

Weer een excuus om naar mijn grote held te gaan kijken!!!!













Robbie ik kom er aan!! :p

Ja misschien dat je dan op tijd bent, als je nu alvast bij de bushalte gaat staan :D
 
Oke super. Count me in!!!!
 
Oke super. Count me in!!!!

Oh en Berry heeft me net verteld dat ie voor iedereen iets speciaals gaat meenemen, ik weet zelf niet wat, maar goed Ber een beetje kennende zal dat vast iets leuks zijn :)

Berry heeft ooit eens een gastoptreden gedaan in een Bikini, ik hoop niet dat ie dat als cadeautje bedoelde.....???
 
Ik kom met mijn trainingsmaatje :)
 
Helemaal top Killy!!!
 
Dat lijkt mij ook wel aller aardigst om te bezoeken.
 
Abbo, eens zien of het voor mij ook interessant is.
 
Abbo, eens zien of het voor mij ook interessant is.

Waarom zou het niet interessant zijn denk je :)

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 12:04 ----------

Toch effe weer een filmpje plaatsen van hem, krijg er nog steeds kippenvel van, 23 jaar en toen al met zijn debuut een top 6 klassering, echt geweldig om te zien hoeveel kwaliteit had op die leeftijd :)

http://www.youtube.com/watch?v=V29o50IrcQM
 
Ik denk dat ik ook wel ga, moet alleen even vrij proberen te krijgen met werk. En dan 2.5 uur treinen vanaf almelo :)
 
Back
Naar boven