MuscleMeat

BB_

Bezoekers in dit topic

Ok gaan we weer deadlift is niet nodig voor bb .
 
de grootste bodybuilders ooit ( in naam niet formaat ) hebben allemaal 2 dingen in gemeen , atg squat en een baas dl . reg park , arnold , yates zullen er nog wel meer zijn imo BB_
 
Deadlift is niet nodig voor grote rug
Squat is niet nodig voor grote benen
 
  • Like
Waarderingen: BB_
heb nergens gezegd dat het nodig is , sta alleen versteld van de allergie die mensen schijnen te hebben voor compound movements
 
heb nergens gezegd dat het nodig is , sta alleen versteld van de allergie die mensen schijnen te hebben voor compound movements
Ah zo. Mee eens
Ook al deadlift ik zelf niet
 
de grootste bodybuilders ooit ( in naam niet formaat ) hebben allemaal 2 dingen in gemeen , atg squat en een baas dl . reg park , arnold , yates zullen er nog wel meer zijn imo BB_
Ik zeg ook niet dat ik er geen zin in heb of dat ik er zomaar voor kies het maar over te slaan. Elke beentraining begin ik met Squats. Afgelopen jaar heb ik met een reden Rack Pulls gedaan i.p.v. Deadlifts, niet omdat ik dit leuker vond, niet belangrijk vond of lui ben. Wat wil je nou precies zeggen?
 
heb nergens gezegd dat het nodig is , sta alleen versteld van de allergie die mensen schijnen te hebben voor compound movements

Deadlift os gewoon niet voor iedereen een goeie keuze om enigszins blessurevrij te blijven ook al is je techniek goed.
 
heb nergens gezegd dat het nodig is , sta alleen versteld van de allergie die mensen schijnen te hebben voor compound movements
Als je zegt dat ik een allergie voor compounds heb, ben je inderdaad knetterstoned, want ik begin elke training met een compound en pretendeer altijd het belang hiervan.
 
De powerlifters in KCS waar ik vroeger trainde, hadden, vanuit een BB standpunt, geen goede benen of rug...

 
Ik zeg ook niet dat ik er geen zin in heb of dat ik er zomaar voor kies het maar over te slaan. Elke beentraining begin ik met Squats. Afgelopen jaar heb ik met een reden Rack Pulls gedaan i.p.v. Deadlifts, niet omdat ik dit leuker vond, niet belangrijk vond of lui ben. Wat wil je nou precies zeggen?
dat het bewezen goede exercises zijn meer niet .
 
en ik heb een stijve piemel voor compounds sorry
 
Als je zegt dat ik een allergie voor compounds heb, ben je inderdaad knetterstoned, want ik begin elke training met een compound en pretendeer altijd het belang hiervan.
je heb half geen idee hoe knetter ik ben :P
 
Is een Rack Pull ook niet een vorm van een (partial) deadlift?
 
Is een Rack Pull ook niet een vorm van een (partial) deadlift?
below the knee wel ( vind ik zelfs amusant), above the knee nooit geprobeerd geen mening over
 
je heb half geen idee hoe knetter ik ben :P
Wist je dat de grootste bodybuilders niet blowden? Wat zijn jouw stats op de grote 3 trouwens?
 
Back
Naar boven