XXL Nutrition

BB_

Bezoekers in dit topic

Hoe ga je het kutjes volspuiten compenseren als je nog maagd bent en wel aan de AAS gaat?

Mooi moment om daar ook mee te beginnen dan zou ik zeggen
 
Heb net in Marvins log vernomen dat van test only je libido ook omlaag kan gaan (door verhoogd oestrogeen), had dit ook niet verwacht. :P En anders wordt het wat extra biceps training.

Zeker, goede tip. Was dit ook al van plan, alleen moet ik even kijken hoe dit ga aanpakken (waar en met welk verhaal). In het boek Anablics wordt ook aangeraden welke waarden en parameters (vooraf, tijdens en na).
In principe kan dit gebeuren met elke AAS. Elk lichaam reageert anders. Het blijft qua dosis toch gissen, zelfs met een "gunstige" start kuur ala 500 test 200 mast.
 
Vermaak je je wel op vakantie?
Chill vakantie, een dagje excursie gedaan, maar verder geen zin om dingen te ondernemen. Dus elke ochtend trainen en de rest van de dag aan het zwembad of strand liggen, muziekje luisteren, boekje lezen, beetje DBB'en en eten. :D:D
 
Mooi moment om daar ook mee te beginnen dan zou ik zeggen
Ze staan niet voor de deur in de rij en ik ben niet het type van zomaar met iemand het bed in duiken en al helemaal geen uitgaanstype.
 
Ze staan niet voor de deur in de rij en ik ben niet het type van zomaar met iemand het bed in duiken en al helemaal geen uitgaanstype.

Tinder
 
:roflol:
Ben ik te ouderwets voor. Bovendien ga ik moeite krijgen om een vrouw binnen mijn autistische levensstijl te passen. :P

Je hoeft ze niet in huis te nemen hoor :) (figuurlijk) letterlijk wel uiteraard :)
 
:roflol:
Ben ik te ouderwets voor. Bovendien ga ik moeite krijgen om een vrouw binnen mijn autistische levensstijl te passen. :P
En hoe ziet die autistische levensstijl eruit?
 
:roflol:
Ben ik te ouderwets voor. Bovendien ga ik moeite krijgen om een vrouw binnen mijn autistische levensstijl te passen. :P

Zo'n bikini chick vanop de wedstrijd moet wel lukken toch?
 
:roflol:
Ben ik te ouderwets voor. Bovendien ga ik moeite krijgen om een vrouw binnen mijn autistische levensstijl te passen. :P

Ouderwets? Lol, wat is dat nou voor onzin.
 
En hoe ziet die autistische levensstijl eruit?
Werken eten trainen mealpreppen slapen huishouden en het liefst niet afwijken van mijn schema. Dus een avondje iets anders doen past lastig en een training skippen voor een dagje uit of een avondje stappen gaat er bij mij niet in, of met heel veel moeite en ongemak.
 
Zo'n bikini chick vanop de wedstrijd moet wel lukken toch?
Als ik daar ook een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren en we bij elkaar passen...
 
Werken eten trainen mealpreppen slapen huishouden en het liefst niet afwijken van mijn schema. Dus een avondje iets anders doen past lastig en een training skippen voor een dagje uit of een avondje stappen gaat er bij mij niet in, of met heel veel moeite en ongemak.

Waarom heb je daar zoveel moeite mee?
 
Wat een eisen zeg :haha:

Heb je er moeite mee dat er niet zo iemand is in je leven, of mis je het niet?
 
Werken eten trainen mealpreppen slapen huishouden en het liefst niet afwijken van mijn schema. Dus een avondje iets anders doen past lastig en een training skippen voor een dagje uit of een avondje stappen gaat er bij mij niet in, of met heel veel moeite en ongemak.

Dan wordt het moeilijk :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven