MuscleMeat

Bertil Fox

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Op mijn top 40,5 CM, ik ben zelf maar een mannetje van 1m74.
40,5CM is naar mijn mening helemaal niet groot maar die onwijze piek op mijn biceps laten ze zeer groot ogen :)

Mijn voordeel dus eigenlijk :)

Op DIT moment (Dus niet op de foto) zijn ze 39/39,5CM omtrek, ben weer aan het bijtrainen en probeer mijn dieet weer op te pakken..
(Zwaar jaar achter de rug, stress, problemen etc.. You know the drill :))

==

Ff ontopic:

De opmerking dat ie ze vermoordde door Roids, is dus total bullshit..
Er zijn kortgezegd dus 2 versies van het verhaal:

1. Bertil vermoordde ze uit jaloezie en schoot zijn vriendin neer + moeder neer om getuigen uit te schakelen.
2. Moeder had het pistool van Bertil gepakt, en in struggle is het pistool afgegaan waardoor moeder en dochter overleden. (Kogelgaten in het lichaam van de moeder kwamen wel overeen met de omschrijving die bertil gaf en het zou goed kunnen kloppen in context van zijn verhaal)

So there :) I was wrong!
En toch is het zonde van zijn fysiek!
 
  • Like
Waarderingen: free
Paradise lost: There were 23 murders in St Kitts last year which has a population of just 46,000.
A generation ago, murders were a rarity here. Now this tiny Commonwealth country - Britain's first colony in the Caribbean - is in the grip of a terrifying gang war which has made it, statistically, the murder capital of the world, with a record 23 killings last year among a population of just 46,000.


Mmm beetje jamaicaanse taferelen daar op dat eilandje.. Hoge murder rate man
 
Laatst bewerkt:
Ja zo zie je maar weer hoe tijden veranderen :/
 
Op mijn top 40,5 CM, ik ben zelf maar een mannetje van 1m74.
40,5CM is naar mijn mening helemaal niet groot maar die onwijze piek op mijn biceps laten ze zeer groot ogen :)

Mijn voordeel dus eigenlijk :)

Op DIT moment (Dus niet op de foto) zijn ze 39/39,5CM omtrek, ben weer aan het bijtrainen en probeer mijn dieet weer op te pakken..
(Zwaar jaar achter de rug, stress, problemen etc.. You know the drill :))

==

Ff ontopic:

De opmerking dat ie ze vermoordde door Roids, is dus total bullshit..
Er zijn kortgezegd dus 2 versies van het verhaal:

1. Bertil vermoordde ze uit jaloezie en schoot zijn vriendin neer + moeder neer om getuigen uit te schakelen.
2. Moeder had het pistool van Bertil gepakt, en in struggle is het pistool afgegaan waardoor moeder en dochter overleden. (Kogelgaten in het lichaam van de moeder kwamen wel overeen met de omschrijving die bertil gaf en het zou goed kunnen kloppen in context van zijn verhaal)

So there :) I was wrong!
En toch is het zonde van zijn fysiek!

nice, ik heb nog ff te gaan om aan zoveel cm's te komen.
beetje bij beetje maar ik zal er wel komen.:p

succes man met je trainen!
 
nice, ik heb nog ff te gaan om aan zoveel cm's te komen.
beetje bij beetje maar ik zal er wel komen.:p

succes man met je trainen!

Jij ook uiteraard :)
Keep training :) Karma+ :)
 
thanks zit nu aan iets meer da, 34cm :)voor ik begon had ik maar 29 cm armen:(:D

Nou vergis je niet! 5CM aanzetten op armen is niet niks hoor! Goed bezig dus :)

Maar vanaf nu ff ontopic :) Dit gaat wel over bertil fox :P
 
Back
Naar boven