Fitness Seller

beschuldigd van as gebruik

Bezoekers in dit topic

pff das k*t nils !
mijn gym heb ik ook gelul over mij achter me rug om... ze vinden t onzinnig dat ik zo eet en dat ik altijd hard en zwaar train tot t uiterste. en ze vinden dat ik te zwaar train .. etc

en als ik een warming up doe op zon crosstrainer (k*tding). kan ik niet lekker bewegen omdat de beweging zo klote is. komt er weer zon gast naar me toe.. ja dat krijg je he als je zo zwaar gat krachttrainen, word je helemaal stijf.

:mad:

ik ben een van de lenigste bij kickboxen.
 
kerel, de wereld is groter dan alleen de sportschool.
 
Originally posted by zoutzak
kerel, de wereld is groter dan alleen de sportschool.


:clap:, dit is het eerste nuttige dat ik in deze thread hoor
 
Originally posted by zoutzak
kerel, de wereld is groter dan alleen de sportschool.

Mijn karma heb je :D
 
Originally posted by zoutzak
kerel, de wereld is groter dan alleen de sportschool.

klopt..

maar ja als ik gelul in de sportschool krijgt.,.

zal het op den duur ook buiten de sportschool gebeuren
 
ben ook niet zo'n fan van explosief trainen trouwens, omdat je dat moeilijk goed kunt doen.. je smokkelt dan erg makkelijk.

Klote voor je Nilsje, wat denk je dat ik dacht toen de huisarts het aan mij vroeg... maar gelukkig trok ik me er weinig van aan..

Espi
 
Persoonlijk ben ik zo'n 'lul dat als iemand het tegen mij zou zeggen ik zou antwoorden;


Ja .... maar de laatste tijd weetje wordt ik er zo aggresief van .... krijg er gewoon zomaar ineens zin in om er op los te slaan ......
 
Originally posted by Shadum
Persoonlijk ben ik zo'n 'lul dat als iemand het tegen mij zou zeggen ik zou antwoorden;


Ja .... maar de laatste tijd weetje wordt ik er zo aggresief van .... krijg er gewoon zomaar ineens zin in om er op los te slaan ......

Maar dat kan je alleen zeggen als je of groter bent of een getrainde vechter bent. ;) In dit geval denk ik dat Nilsje 't verstandig heeft aangepakt. :D
 
Originally posted by axestream


Maar dat kan je alleen zeggen als je of groter bent of een getrainde vechter bent. ;) In dit geval denk ik dat Nilsje 't verstandig heeft aangepakt. :D


Dit moet ik wel tegenspreken. Graag zou ik eens een lekkere rammeling krijgen, want ik heb een idee gekregen. Ik zou dan naar het ziekenhuis en de politie gaan en de rest van mijn leven blijven klagen over hoofdpijn, zodat ik een hoop geld krijg, begrijp je?
 
aaaaaaah ben jij er zo een? ;)
 
Originally posted by f*cking ecto
aaaaaaah ben jij er zo een? ;)


Van nature niet, maar ik werk nou eenmaal niet graag!! :p
 
LOL @dandyman :D
 
Originally posted by nilsjei1234


tsja wel zonder as..

Hmmmm .... wordt jouw slager wel regelmatig gecontroleerd op wat voor een vlees hij gebruikt ? ;)
 
hmm laatst vroeg er iemand aan mij of ik al lang aan anorexia leed. Ik heb hem toen naar nuberia getrapt.
 
hahaha, ik kan je vertellen dat als je zo doorgaat Jack jij straks in een poll staat bij de mod's bannen we Jack of niet
 
dan palen we die mods toch gewoon met zun allen?
 
Originally posted by Jack
dan palen we die mods toch gewoon met zun allen?

Dat heb ik ook al vaker voor gesteld maar dat schijnt ze niet zo aan te trekken
 
Back
Naar boven