MuscleMeat

beschuldigd van as gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bodyman


Dat heb ik ook al vaker voor gesteld maar dat schijnt ze niet zo aan te trekken
wat vreemd....
:)
 
Laatst bewerkt:
echt wel dom van die vent.. mja, er zijn altijd van die mensen in de wereld he.. Gewoon ni op ingaan, ni aantrekken en negeren.. Je moet je niet aantrekken wat anderen over je denken, zo lang je jezelf maar goed in je vel voelt..
Ik heb ook ergens een vriend die soms spontaan een bloedneus krijgt, zelfs als ie gewoon in de klas zit.. Dat hebben nu eenmaal sommige mensen, is allemaal zo erg niet hoor :)
 
Loop gewoon een keer op hem af en zeg dat je het geen sT vindt dat hij jou van anabolen gebruik beschuldigd. Zeker omdat het niet zo is.

En als dat wel zo zou zijn, dan was je er echt wel voor uitgekomen.
 
Hmm ik heb normaal nooit een bloedneus, maar sinds het zo warm is heb ik er al 3 gehad afgelopen en vorige week, zal misschien ook iets met hooikoorts te maken hebben, dat niezen steeds lijkt me niet echt goed voor je neusbloedvaten.

Heb ook beetje angst dat ik in de gym een bloedneus zal krijgen, voel ik me toch niet zo prettig dan, maarja heb ook nu altijd zakdoekjes bij me dan :P

EN over die vent, vraag gewoon aan 'm waarom ie dat denkt, omdat je teveel gegroeit bent, ja nou en? Je hebt gewoon goede genen dan :)
 
Re: Re: beschuldigd van as gebruik

Originally posted by Oom Oli



Ik zou hem ergens opwachten met een basebalbat en hem die verontschuldigingen laten terugtrekken als alle leden van de sportschool erbij zijn, dat is nou volgens mij de enige mogelijkheid die nog overblijft om je naam te zuiveren...

En daarna alsnog ff die basebalbet in ze arss stampen!
 
Originally posted by Oom Oli



Ach, respect.... daar koop je niks mee, hoor...
Ikzelf hoef dat van niemand en probeer zelf ook
zo weinig mogelijk respect voor anderen op te
brengen... Het is gewoon een soort levenshouding
waarbij je je goed zal voelen als je die zelf ook gaat
toepassen!!

Jij geen respect voor mij.. ok cool.. maar dan heb ik ook cker geen respect voor jou! Logisch!
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN

Jij geen respect voor mij.. ok cool.. maar dan heb ik ook cker geen respect voor jou! Logisch!


Ik leg niemand iets in de weg, maar echt respect heb ik alleen voor mijn moeder, begrijp je?
 
Originally posted by Oom Oli



Ik leg niemand iets in de weg, maar echt respect heb ik alleen voor mijn moeder, begrijp je?

Echt alleen respect voor je moeder Oli?
 
ja, zij is de enige van wie ik een bevel aanvaard
 
ah ok ik begrijp je!
 
Back
Naar boven