MuscleMeat

besnijdenis. mannen die hiermee ervaring hebben?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
Ik ben benieuwd of hier mannen zijn die zichzelf hebben laten besnijden. (voorhuid eraf)

- Wat is jullie ervaring?
- hoe ging de operatie in werking?
- hoe ging het na de operatie?
 
Waarom zou je dit willen doen?
 
zijn zoveel redenen.

Betere hygiene,
betere/langere sex.
sexyer uitstraling
3-7 keer minder kans op hiv infectie
neemt het risico van phimoses weg
vermindend kans op ontstekingen
vermindering urine infecties en nier complicaties
verminderen kans op invasieve kanker
Minder kans op prostaat kanker (15-50% meer kans op prostaat kanker met voorhuid)
kleinere kans op schimmel infecties
verminder kans op baarmoederhals kanker en chlamydia VOOR DE VROUW

Redenen genoeg dus :D
Nog een leuk weetje:
Veel onbesneden mannen zullen ooit een medische aandoening krijgen die leidt tot afzien en in sommige gevallen
zelfs tot de dood
 
zijn zoveel redenen.

Betere hygiene,
betere/langere sex.
sexyer uitstraling
3-7 keer minder kans op hiv infectie
neemt het risico van phimoses weg
vermindend kans op ontstekingen
vermindering urine infecties en nier complicaties
verminderen kans op invasieve kanker
Minder kans op prostaat kanker (15-50% meer kans op prostaat kanker met voorhuid)
kleinere kans op schimmel infecties
verminder kans op baarmoederhals kanker chlamydia VOOR DE VROUW

Redenen genoeg dus :D

Meeste van deze aandoeningen kan je ook voorkomen door geen seks te hebben, dus voor menig dbber gaan die voordelen niet op. :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: mat
want je ontwikkelt later in het leven ineens spontaan fimosis :roflol:
 
Nog langer sex?

Pffff
 
Ik denk dat ik het ook wel langer uit zou houden als er een klomp eelt op m'n eikel zit waar je een spijker in kan slaan. In welk opzicht is het trouwens hygiënischer als je heel de dag met je droge dop langs je onderbroek zit te schuren?

Ik ben geen fan in ieder geval.
 
. In welk opzicht is het trouwens hygiënischer als je heel de dag met je droge dop langs je onderbroek zit te schuren? Ik ben geen fan in ieder geval.

Tussen je voorhuid en eikel blijft allemaal bacteriën zitten waaronder smegma en shit wat zichtbare en onzichtbare (binnen in de penis) ontstekingen kunnen plaats vinden.
Deze ontstekingen kan je ook weer doorgeven aan je vriendin.
blote eikel heeft dit niet meer en dus kans op ontsteking nihil.
Blote piemel hoeft dan niet eens meer dagelijks grondig gewassen te worden.

klomp eelt is wel overdreven.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

ik zou zeggen, google er eens op, zijn meer voor dan nadelen.
 
+ je kan je voordoen als Jood of Moslim.

Er was laatst trouwens nog een topic hierover, iemand die een te strakke voorhuid had, die dit als medische ingreep ging doen.
Weet niet hoe het daarmee afgelopen is.
 
done

https://www.sciencebasedmedicine.org/circumcision-what-does-science-say/
What all this really boils down to is that there are no compelling scientific arguments for or against neonatal circumcision.


---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

+ je kan je voordoen als Jood of Moslim.

Er was laatst trouwens nog een topic hierover, iemand die een te strakke voorhuid had, die dit als medische ingreep ging doen.
Weet niet hoe het daarmee afgelopen is.

Enige reden dat het zinvol/logisch is om je te laten besnijden is volgens mij zo'n situatie inderdaad. Was dat niet dbber chickenkip?

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

ik lees wel meerdere keren dat het wel voordelig is als je een zandneger bent
 
Van een ex-collega weet ik in ieder geval dat het geen feestje zal zijn na de operatie. Die liep weken met een pijnlijke sjaak rond.
 
ik heb zelf nooit geweten maar joden worden onderandere besneden om meer te genieten van de sex. Het joodse religie word veel sex juist aangeprezen vergeleken met christenen en moslims.
 
Laatst bewerkt:
Chicken is rip door z'n besnijdenis.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: mat
PM chickenkip

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Oh te laat
 
hou je voorhoud weg met een elastiekje

kan je alvast een paar weekjes wennen
 
ik heb zelf nooit geweten maar joden worden onderandere besneden om meer te genieten van de sex. Het joodse religie word veel sex juist aangeprezen vergeleken met christenen en moslims.
dan zou ik tijdens je herstel wel je test zo laag mogelijk laten zakken als je dan een stijve krijgt RIP
wou het zelf ook voor die redenen doen maar hoe vraag je zoiets,en als het onder volledige narcose is no thx
 
ik heb zelf nooit geweten maar joden worden onderandere besneden om meer te genieten van de sex. Het joodse religie word veel sex juist aangeprezen vergeleken met christenen en moslims.
joden planten zich geslachtsloos voort hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven