AndroidHealthClinic

best betalende bijbaan

Bezoekers in dit topic

schoonmaken. goede cao, extra gevarengeld wegens veel ladders, chemische troep waar je mee werkt, extra toeslagen in t weekend etc.

geen vakkenvullen iig. betaalt reteslecht, en als je van 17.00 tot 21.00 staat dat je moet werken moet je altijd nog dorwerken om t af te krijgen en die uren krijg je gewoonweg niet uitbetaald omdat je dan maar harder had moeten werken. zo simpel liggen de zaken.
althans dat was bij meerdere maten van mij en dan praat ik over wel wat jaren terug maar goed. Ik wachte met een maat van me een kerel op bij de AH (om m in elkaar te meppen:D) en hij zou om 22.00 klaar zijn (werktijd was eigenlijk tot 21.00) en om 23.30 kwam meneer aankakken. Zelfs heeft hij en die andere ex-vulploegmedewerkes wel eens tot 01.00 moeten doorwerken omdat er collegas waren die niet hard genoeg hun ebst deden en jij en de rest dus ook door moets werken..alhoewel werken. je krijgt niet meer betaald na je dienst..dus

ohja, vuilniswagen en groenvoorziening betaalt ook errug goed. vooral bij groenvoorziening waar je in t algemeen oon vrij weining hoeft uit te voeren

treinen schoonmaken. Werkte van 24.00 's nachts tot 6.00 'smorgens. Kreeg enorme toeslag erbij. Had een loon van 6,30.
Of telemarketeer, is alleen wel k*t werk. En je moet eerst een opleiding doen. Betaalt wel minimaal 7 euro per uur.

Ik wil je best gaan exploiteren, verdient goed :) Mocht je dit nou niets lijken ga dan zoals Man-Mountain al zegt, administratief werk doen.

Ik ben ook 17 en ik ga schilderen. Krijg ik 10 euro per uur . Dan gaat het wel lekker.

Huurmoordenaar schijnt goed te verdienen

Als je dichtbij Westland woont, tomaten plukken, paprika's steken. Dat soort werk. Netto 7 Euro per uur denk ik.

3 jaar geleden in ieder geval 6 Euro per uur (omgerekend vanuit guldens)

Ik heb nog kilo´s hennep zaad in het magazijn van m´n dieren winkel liggen :D. is eigenlijk voor de vogels... :D

gewoon onder contract bij groot bedrijf, kan je wel eurootje of 9 verdienen.

heb k vorige zomer ook dikke knaken mee verdient

Jah, en dan kun je nog gratis trainen ook, je hangt ff zo'n lijk dat op je schoonmoeder lijkt aan een haak en je kunt boksen wat je wilt :D
Ideale baan wat wil je nog meer

rob

Originally posted by Spike
ik hoorde dat in een mortuarium werken heel goed betaalde.

Originally posted by FraGGo
Kan je daar iets meer over vertellen zoutzak?
nou.. het is gewoon vaak zo dat bepaalde bedrijven liever vakantiekrachten hebben die veel en geregeld werken.
daarom krijg je contract dat je al je uren dubbel uitbetaald krijgt (achteraf) als je in een bepaalde periode (hoogseizoen) vast beschikbaar bent om de nodige uren te werken. ik heb toen op mn zeventiende €8,40 verdient.

op zondagen zelfs dubbel; dus €16,80 :D

dus als je van plan bent veel te werken en veel te verdienen is het perfect.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven