AndroidHealthClinic

best betalende bijbaan

Bezoekers in dit topic

Originally posted by zoutzak

nou.. het is gewoon vaak zo dat bepaalde bedrijven liever vakantiekrachten hebben die veel en geregeld werken.
daarom krijg je contract dat je al je uren dubbel uitbetaald krijgt (achteraf) als je in een bepaalde periode (hoogseizoen) vast beschikbaar bent om de nodige uren te werken. ik heb toen op mn zeventiende €8,40 verdient.

op zondagen zelfs dubbel; dus €16,80 :D

dus als je van plan bent veel te werken en veel te verdienen is het perfect.

voorbeel van zo'n bedrijf?
 
alhoewel dat met de huidige economische ellende wel minder zal zijn hoor. Plus denk ik dat je dat al eerder had moeten regelen. zou dan morgen first thing erachter aangaan. en idd, dan zal je waarschijnlijk niet op vakantie moeten gaan en de hele vakantie beschikbaar moeten zijn voor hun

maarre zoutzak, goed gedaan!
 
Originally posted by CQ_Demolisher


voorbeel van zo'n bedrijf?
m'n verhaal was ook aan de hand van het voorbeeld wat ik gaf waar ik had gewerkt. dat was in de horeca nl. Badhotel Domburg (Ze)

maar er zijn zeker meer bedrijven met dergelijke regelingen.
 
Originally posted by Spike
ik hoorde dat in een mortuarium werken heel goed betaalde.
wat voor werk kan je daar verrichten?
 
Originally posted by CQ_Demolisher

wat voor werk kan je daar verrichten?

lijken wassen... dat verdient namelijk erg goed ;)
 
Originally posted by CQ_Demolisher

wat voor werk kan je daar verrichten?

lijkt me een beetje doods werk in een mortuarium.

veel te saai, niet leuk werken in zo'n doodse
boel.

gebeurt erg weinig. :D
 
Originally posted by zoutzak


lijkt me een beetje doods werk in een mortuarium.

veel te saai, niet leuk werken in zo'n doodse
boel.

gebeurt erg weinig. :D

erg sterk :fu: :fu:

maar ja als het goed dokt..

jammer, want als wat dandy zegt klopt ben ik sowieso genaaid want ik ga morgen naar spanjee
 
proppen.:D


veel plezier btw

wel vroeg in t seizoen vind ik zelf
 
Wat verdien je eigenlijk als propper? (naast al die one-night stands :D).
 
geen idee, heb hier wel een vacature

[Link niet meer beschikbaar]

heb zelf ooit propper gespeeld in Salou..deelde ik enkel aan nederlanders verlopen strippenkaarten uit. Ik had er nog een hele zooi in mn portemonee en kwam zodoende goed van pas.

was echt supergaaf, al die rare/verbaase blikken als die flyer een strippenlkaart blijkt te zijn:D
 
Het lijkt mij echt vet om een tijdje als propper te werken. Ik zou het niet eens voor het geld doen, het zal immers niet zoveel verdienen. Maargoed, misschien volgend jaar als ik er ripped uitzie :D
 
Originally posted by bodybuilder0102
as a PiMp my friend!!! :D

yeah!!! thats my job!!!
Big Pimpin'
Begin bordeeltje in je eigen huis...
natuurlijk eerst meisjes strikken om voor je te werken.
Ik heb er momenteel 5 in dienst!!!:D
Ennuh ik bezorg 's ochtends ook nog de krant, verdient zeer
lekker maar wel TE vroeg op!!! en te vroeg naar bed!
Kan ook alleen in weekend uitgaan enzow, is allemaal wel jammer
maargoed, moet er wat voor over hebben hè!
 
als proefkonijn verdien je ook wel lekker

met een beetje geluk mag je de nieuwste weight gainer uitproberen

:D
 
dandy man...........ik heb zelf ook eeb bijbaan naast mijn studie en wat jij zegt kan helmaal niet! ik geloof best dat die supermarkt zo te werk ging maar dat gaat tegen de cao in! in je hebt maximaal een utwerk kwartiertje daarna moet je gewoon betaald worden! twevens is het zo dat er geen beter bijbaantjes te vinden zijn voor langere tijd tenminste dan de supermarkt, de tijden zijn gunstig en het lon vaak ook! (ik zit nu op bijna 11 euro netto das meer dan een txi chafeur)
 
Originally posted by bart82
als proefkonijn verdien je ook wel lekker

met een beetje geluk mag je de nieuwste weight gainer uitproberen

:D

:D
Waar kan ik me aanmelden :rolleyes:
 
Wat natuurlijk ook veel geld verdient is als portier/uitsmijter werken. Verdient aardig wat geld, vooral met de fooien en je kan ook je agressie goed kwijt op 16- of 17 jarige gasten. :D
 
Originally posted by martijn23
dandy man...........ik heb zelf ook eeb bijbaan naast mijn studie en wat jij zegt kan helmaal niet! ik geloof best dat die supermarkt zo te werk ging maar dat gaat tegen de cao in! in je hebt maximaal een utwerk kwartiertje daarna moet je gewoon betaald worden!
tja, t zijn verhalen die ik van meerdere maten van me heb gehroord. hoe dan ook, ik zie me eigen ook niet van 17.00 tot ? werken. dan weer tot 23.00 en dan tot 24.37..moet zelf regelmaat hebben en vooral niet savonds werken.

plus dat jij dan als vulpleogmedewerker de taken moet verrichten van die kleine meissies die de hele tijd met elkaar lopen te kleppen tijdne st werk en jij dus hun werk mag opknappen tot laat in de avond..nee dank je

Originally posted by martijn23
twevens is het zo dat er geen beter bijbaantjes te vinden zijn voor langere tijd tenminste dan de supermarkt, de tijden zijn gunstig en het lon vaak ook! (ik zit nu op bijna 11 euro netto das meer dan een txi chafeur)
hoezo voor langer termijn?
 
hmm dandy man dan ben je nog nooit in de supermarkt geweest waar ik werk!!
 
nee dat denk ik idd, heb hier enkel wel die ervaringen:)
 
'k wil ook wel ne goeie bijverdienste want 'k heb het nodig zenne. I want money
 
Back
Naar boven