MuscleMeat

best betalende bijbaan

Bezoekers in dit topic

coke dealen?:D
 
doe een technische opleiding vb electricien of loodgieter of bouwvakker, verdient goed :)

Ben eigenlijk niet zo heel technisch aangelegd. Voor een opleiding is het nu geloof ik ook te laat, moet ik wachten tot volgend jaar. En dan zou ik wat beters moeten weten, namelijk HBO opleiding. Wat ik nu zoek is tijdelijk ;)

Wat ik voorlopig in mijn hoofd heb is opleiding piloot via www.EPST.nl. Alleen ben je daarvoor 2 jaar weg uit nederland, het is een zware opleiding in het engels en het betekent constant leren leren leren. Lijkt me best moeilijk om alles achter te laten voor 2 jaar.

Verder heb ik altijd al gedacht aan dienst, niet voor carriere maar voor 2-3 jaar. (Korps mariniers of liever nog KCT) of Arrestatieteam, dat waren mijn jongensdromen. Nu lijkt dat me nog wel vet, maar misschien verloren tijd aangezien ik dat niet mijn hele leven kan/wil doen.

Een HBO opleiding die bij mij past heb ik nog niet gevonden. Ik zat te denken aan architectuur, binnenhuisdesign of -styling of iets, dat lijkt me dan nog wel leuk. Alleen weet ik niet hoe goed dat verdient zeg maar. Ik vind wel dat mijn toekomste baan leuk moet zijn, maar ik wil ook graag bovengemiddeld verdienen.

Anyway, zo ver is het nog niet omdat ik nog een jaar moet wachten voor zo'n opleiding, en in tussentijd kan ik niet op mijn luie reet gaan zitten. Kben nu lekker ziek dus nu mag het, maar ik wil wel weg van waar ik nu zit. Wie weet er nog (serieus) iets? Het is maar voor tijdelijk, even een makkelijk baantje. Ik zat zelf te denken aan pizzakoerier, maar dat doen ze meestal alleen 's avonds en verdient minder dan nu.

grts
 
Back
Naar boven