XXL Nutrition

Best bodyparts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Dit zijn voor mij de beste bodyparts.Rug: Dorian Yates
http://www.dorianyates.net/index3.html

mro-p31.jpg


Borst: Lee Haney
haney10.jpg


Bovenarmen: Vince Taylor
taylor01.jpg


Onderarmen: Tim Belknap/Lee Priest
priest13.jpg


Bovenbenen: Phill Hill
OT4Ook-8vIZt16Vt7Jchu6NJ_H2n-EY6.jpeg


Kuiten: jeff King (ik kan zo snel geen foto vinden)


Wat zijn julie favo's
 
kep geen favos maar dat ziet er indrukwekkend uit.. vooral die benen van jeff king!
 
Je bedoelt Phill Hill... :D
 
Ik vond Lee Haney zoiezo top... In z'n geheel toch wel eigenlijk!
 
Originally posted by 3XL
.... Kuiten: jeff King (ik kan zo snel geen foto vinden) ....

Hier zijn wat foto's van Jeffrey King de 'quads' waren ook niet misselijk.

Voor de rest voor borst kies ik toch die van Arnold en voor onderarmen Gunnar Rosbo (ik kan zo snel geen foto vinden).

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


Hier zijn wat foto's van Jeffrey King de 'quads' waren ook niet misselijk.

Voor de rest voor borst kies ik toch die van Arnold en voor onderarmen Gunnar Rosbo (ik kan zo snel geen foto vinden).

Groet Smalluser :thumb:
slappe site hoor... kan sergio oliva er niet eens vinden :D, vanwege zijn gigantische mooie pose, en tring wat een onderarmen die kerel.. laat ie tim en lee ver achter zich (vind ik)!!
 
Ik vind de bovenbenen van Jay Cutler behoorlijk indrukwekkend.
 
Originally posted by ErEf

slappe site hoor... kan sergio oliva er niet eens vinden :D, vanwege zijn gigantische mooie pose, en tring wat een onderarmen die kerel.. laat ie tim en lee ver achter zich (vind ik)!!

jep sergio schijnt beter zijn geweest als arnold qua lichaam alleen presenteerde arnold zich beter
 
ff nog reageren hierop... is laat natuurlijk maarja

Rug: Ronnie Coleman

Borst: Arnold, vooral die picture waar altijd bij gezegd word dat je er een glas water op kon zetten

bovenarmen/onderarmen: Lee Priest, is gewoon zo. Beste balans, proporties, volheid

Benen: Tom Platz, walgelijk massief en gedetailleerd, ongeevenaard.

Kuiten: Mike matarazzo

Schouders: goeie vraag... Denk toch Kevin Levrone ofzo. Mooie traps heeft ie ook.
 
Schouders toch echt Jay Cutler hoor! :)
 
rug:yates

borst: moelijke, denk dat ik voor arnie ga

armen: zeker lee priest, komt misschien doordat ie zo klein is, maar damn wat een armen heeft die, vooral zn biceps is toppie

schoudeers: ook lastig, ben ik nog niet overuit, denk dat Jay idd hoge ogen gooit


buik! waarom niet in t rijtje?: achmad Haidar (hoop dat ik t goed schrijf)

kuiten:mike mattarazzo

en benen: tja, toch die jeff king..geweldig

mooiste overall fysiek kies ik toch voor Columbo of Olivia..ben ik niet helmaal uit maar als ik moet kiezen dan franco
 
oh ja natuurlijk ook ff het ultieme lichaam uitkiezen...

Ik denk toch Lee Priest. Zoals ie eruitziet in zijn trainingsvideo The Blonde Myth onstage, echt ****ing mooi. Echt een 8-pack heeft ie, waanzinnige armen, freaky benen, wijde rug. Gewoon perfect!
Die anderen hebben allemaal die roid guts, maar hij niet. Papierdunne huid erbij ook nog. Zoals het eruitziet in die Sergio oliva pose met zijn armen gestrekt naar boven gericht, wow!

Sergio Oliva had ook een mooi fysiek idd!
Maar die van lee priest is toch beter vind ik

Laat ff weten wat jullie allemaal vinden!
 
biceps_blitz zei:
ff nog reageren hierop... is laat natuurlijk maarja

Rug: Ronnie Coleman

Borst: Arnold, vooral die picture waar altijd bij gezegd word dat je er een glas water op kon zetten

bovenarmen/onderarmen: Lee Priest, is gewoon zo. Beste balans, proporties, volheid

Benen: Tom Platz, walgelijk massief en gedetailleerd, ongeevenaard.

Kuiten: Mike matarazzo

Schouders: goeie vraag... Denk toch Kevin Levrone ofzo. Mooie traps heeft ie ook.

helemaal mee eens :clap:
 
Back
Naar boven