Fitness Seller

Best Pose ? : Nu of BOS ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Gegroet,


Zoals jullie allemaal weten is poseren the key tot een succesvolle bodybuilding wedstrijd naast natuurlijk veel andere belangrijke dingen. Nou heb ik net een filmpje gedownload van Lou Ferringo en Dorain Yates aan het poseren. Ook nog wel wat van Cutler , Coleman en Priest op me computer staan. Maar ik heb heel veel respect voor ze maar ik vind de hele pose shit maar niks om eerlijk te zijn. Vond dat priest paar bijzondere had maar Yates En Ferringo vond ik echt niet om aan te zien. ik weet dan wel dat Ferringo ook een best old school gozer is maar toch. Het ging allemaal snel en zowat steeds dezelfde. Most Musculair en steeds double front bicep enz...

En vervolgens na het kijken van Ed Corney die poseert in Pumping Iron en Arnie natuurlijk vind ik er persoonlijk echt super verschil in zitten. En vind ik toen veel mooier!

Wat vinden jullie er nou eigenlijk van ? Is poseren hedendaags beter of slechter als vroeger ?
 
Er wordt tegenwoordig meer waarde aan gehecht als vroeger. Hedendaags moet alles kloppen. Vroeger ging het er meer om dat je mega armen, dikke blokken en grote borstplaten had. Tegenwoordig is elke spiergroep belangrijk, plus het feit hoe je je presenteert.
 
soulreaver zei:
Er wordt tegenwoordig meer waarde aan gehecht als vroeger. Hedendaags moet alles kloppen. Vroeger ging het er meer om dat je mega armen, dikke blokken en grote borstplaten had. Tegenwoordig is elke spiergroep belangrijk, plus het feit hoe je je presenteert.

Aan het individueel poseren wordt maar een miniscule hoeveelheid van score gegeven. Al poseer je de sterren van de hemel als een tegenstander in de verplichte poses beter naar vooren komt dan kan je het shacken. Maar ik vind dat je het verplicht bent tegenover jezelf om een schitterende routine voor je individuele posering neer te zetten. Helaas doen de meeste maar wat als ze op het podium staan.
 
Precies mee eens mr Koolhoven. Ik heb het nu alleen maar in prof gezien en u natuurlijk veel meer ook op andere wedstrijden. Maar het valt gewoon op dat er echt meer ja hoe zal ik het zeggen artestique in zat vroeger. Met veel langzamer bewegen en het lichaam zo neer te zetten alsof het een grieks beeld was van een god. Maar u denkt dus dat je met het poseren van Best Old School ST je nog een redelijke kans maakt in je individueel poseer tijd ? Niet kwa punten maar gewoon kwa routine ? En mag ik vragen hoelang u altijd een pose vasthoud? Ik zie daar wel duidelijk vershil in . Vroeger deden ze veel langzamer als nu.

Nou maar hopen dat ronnie en de boys dit niet lezen anders heb ik de poppen aan het dansen :D
 
Het hangt ook een beetje van de muziek af die je gerbuikt. Een hoop mensen nemen een stuk muziek met een snelle beat en daar is natuurlijk niets mis mee. Het gaat pas mis zodra ze op iedere beat van de muziek er een pose in willen wormen. Je moet gewoon een beetje gevoel voor ritme hebben. Als je een pose 1 seconde vasthoud dan kan niemand echt goed je lichaam beoordelen. Ik het zelf altijd mooi om een pose rustig in te zetten. Dan zie je duidelijk het verschil tussen intspannen en flexen.

Voor een beetje gevorderde wedstrijd ben je zo'n 6 tot 9 maanden bezig met voorbereiden. Ik vind dat je dan wel een beetje je best mag doen om jezelf te tonen aan het publiek. En laten we eerlijk zijn voor een beetje wedstrijd betaal je al snel een eurie of 40-65
 
Ryu zei:
en het lichaam zo neer te zetten alsof het een grieks beeld was van een god. Maar u denkt dus dat je met het poseren van Best Old School ST je nog een redelijke kans maakt in je individueel poseer tijd ?
Eindelijk gaan de ogen open van een paar boardleden: een posing sT die geheel naar mij is genoemd...en dan nog vergeleken worden met een griekse god!

Graag 2 potten Ryubolic!
Ik stort het geld op je karma nummer
 
bestoldschool zei:
Eindelijk gaan de ogen open van een paar boardleden: een posing sT die geheel naar mij is genoemd...en dan nog vergeleken worden met een griekse god!

Graag 2 potten Ryubolic!
Ik stort het geld op je karma nummer


:haha:

Je hebt al een paar volgelingen, geen tijd om een sekte te beginnen BOS ???


:D
 
Hahha is goed

Special price for you ;)
 
Je vrije posingroutine is zeer belangrijk.
Weliswaar worden er op amateur niveau geen punten gegeven, maar hier win je fans!
Hier kan je je charisma laten zien!
Ik vindt dat je trouwens aan je fans die een heel jaar je steunen en supporteren verplicht bent van een schitterende posingroutine te geven! Dit hebben ze verdiend, en zo toon je hen respect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven