MuscleMeat

bestaat een overdosis no-booster???

Bezoekers in dit topic

black2white

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2007
Berichten
329
Waardering
3
Ben een beetje aan het 'shoppen' voor een eventuele aanschaf van supps en toen kwam die gedachte bij mij boven.

bij crea las ik zoiets bij wel heel extreme doseringen (ergogenics)

Is zoiets eigenlijk ook bij no-boosters mogelijk??
 
Overdosis water bestaat ook

dus dat zal ook wel bestaan.
 
Niet dat ik weet. Een No-booster neem je normaal gesproken ook alleen maar op trainingsdagen (KT) . Dus je komt niet zo snel aan een overdosis lijkt me. Zeker niet als je gewoon de gebruiksaanwijzing volgt op de verpakking.
 
nee lijkt me logisch als de de labels volgt... :P

snap alleen dan niet dat sommige labels aangeven een no-booster te nemen op niet trainingsdagen...want dat heeft dan toch ook geen zin?
 
waarschijnlijk omdat er crea inzit en je die best blijft doornemen, ik gebruik No-xplod enkel op trainingsdagen (veel te kostelijk). Maar daar kan je best niet teveel van nemen hoor, de key is dosering...
 
waarschijnlijk omdat er crea inzit en je die best blijft doornemen, ik gebruik No-xplod enkel op trainingsdagen (veel te kostelijk). Maar daar kan je best niet teveel van nemen hoor, de key is dosering...

nee ik keek toevallig naar een pure no-booster (scivation/primaforce nitrocharge) er staat zelfs dat je 2 doseringen moet nemen op een niet-trainingsdag.

Maar het lijkt mij ook geen voordeel, alleen geldklopperij...:(

ben toch enigzins benieuwd wat een teveel no met je zou doen... :p
 
Ik heb wel eens echt hoge doseringen genomen van een NO product om het effect te bekijken maar dat is echt onprettig.
I.p.v. een lekkere pomp werden mijn spieren helemaal hard en stram en moest ik de training staken omdat ze zo vol en pijnlijk werden. (biceps en triceps)

Met de normale dosering ging het prima, hou je daar dus maar aan.;)
 
no prob ;) ik ga niet als proefkonijn voor m'n eigen nieuwsgierigheid functioneren :P

en het klinkt ook zeer onprettig als ik dit lees :\

thnx voor je antwoord :thumbs:
 
Zoals BlaqPoet al zei bestaat er ook een overdosis water, en zo is in feite elke stof giftig mits je er genoeg van wegwerkt. Als je je aan de instructies op het label houd zo er geen probleem moeten zijn. :)
 
Ik heb wel eens echt hoge doseringen genomen van een NO product om het effect te bekijken maar dat is echt onprettig.
I.p.v. een lekkere pomp werden mijn spieren helemaal hard en stram en moest ik de training staken omdat ze zo vol en pijnlijk werden. (biceps en triceps)

Met de normale dosering ging het prima, hou je daar dus maar aan.;)

Ik kreeg bij een hoge dosering van Superpump last van diaree maar de pomp was geweldig!!!!
Je kan inderdaad overdoseren maar wat je dan krijgt is net als ik diaree dat is niet zo heel erg maar het is best lastig als je aan het banken bent en je denkt dat je een pufje moet laten :D
 
Inderdaad, mijn interne huishouding ligt ook wel eens overhoop als ik niet oppas ;-) (Wellicht door de creatine). Uitproberen en doseren is de boodschap.
 
hartaanval is het result als je teveel neemt ;)
 
ik zou maximaal 2x het aanbevolen nemen...hoger moet je gewoon niet gaan...geen nut.
 
nee lijkt me logisch als de de labels volgt... :P

snap alleen dan niet dat sommige labels aangeven een no-booster te nemen op niet trainingsdagen...want dat heeft dan toch ook geen zin?

Het heeft inderdaad geen nut om een pre-workout supplement te nemen op niet trainingsdagen.Het is niet voor niets een PRE-workout supp. Fabrikanten willen natuurlijk dat de pot zo snel mogelijk leeg is.
 
Het heeft inderdaad geen nut om een pre-workout supplement te nemen op niet trainingsdagen.Het is niet voor niets een PRE-workout supp. Fabrikanten willen natuurlijk dat de pot zo snel mogelijk leeg is.


Ik zou dan wel op niet trainingsdagen een andere creatine nemen.
 
Back
Naar boven