Fitness Seller

Bestaat er iets waar je aanbiedingen van kip en zo kunt volgen

Bezoekers in dit topic

catamox

Cool Novice
Lid geworden
15 feb 2019
Berichten
140
Waardering
8
Lengte
1m96
Massa
100kg
Zo'n app of zo? Kippendeals? Handig als je goed op je voeding moet letten dat je bijvoorbeeld overal ziet waar goede dingen in de aanbieding zijn zoals kip biefstuk zalm melk eieren yoghurt etc
 
Maak er een.

De Turkse slager op de hoek. 4.99 per kilo kipfilet, goedkoper gaat denk ik niet.
 
Muscle deals

Voer in welke voeding je wekelijks eet en de app zoekt deals.

Zie dit wel wat worden, wie gaat het maken?
 
ik woon in een goede buurt
57555632_18d41d22.gif
 
Sorry ik bedoel natuurlijk witte buurt, maar die discussie is voor een ander topic.

Maar goed ik heb dus weer een gat in de markt ontdekt? Bodybuilding deals of kippendeals of zo? Waar je alleen aanbiedingen krijgt van gezond eten?
 
Sorry ik bedoel natuurlijk witte buurt, maar die discussie is voor een ander topic.

Maar goed ik heb dus weer een gat in de markt ontdekt? Bodybuilding deals of kippendeals of zo? Waar je alleen aanbiedingen krijgt van gezond eten?

Witte buurt. Goede buurt maat waar gaat dit heen
 
Witte buurt. Goede buurt maat waar gaat dit heen
Naja ik bedoel ik woon niet ergens waar je dingen hebt zoals "Turkse slagers op de hoek waar je 5 euro per kilo kip kunt halen" en om daarvoor nou de trein naar Rotterdam of de Bijlmer vind ik ook weer zoiets.

Maar goed laten we niet teveel offtopic gaan
 
Koop je kip bij muscle meat. Als dat nog te duur is zeg je je internet vebinding op.
 
Naja ik bedoel ik woon niet ergens waar je dingen hebt zoals "Turkse slagers op de hoek waar je 5 euro per kilo kip kunt halen" en om daarvoor nou de trein naar Rotterdam of de Bijlmer vind ik ook weer zoiets.

Maar goed laten we niet teveel offtopic gaan

https://musclemeat.nl/argentijnse-kipfilets Hier 6.60 euro per kilo door bodybuilders voor bodybuilders zonder e nummers en zonder andere zooi
 
https://musclemeat.nl/argentijnse-kipfilets Hier 6.60 euro per kilo door bodybuilders voor bodybuilders zonder e nummers en zonder andere zooi
Dat is wel erg goedkoop 6,60 per kilo maar helemaal uit Argentinië? Straks krijg je er Ebola van of zo. Heb wel eens gehoord dat die buitenlandse kip van de Lidl en Aldi en zo dus zo goedkoop is maar wel vaak dan van die enge ziektes hebben omdat ze daar veel mindere kwaliteitseisen hebben
 
Dat is wel erg goedkoop 6,60 per kilo maar helemaal uit Argentinië? Straks krijg je er Ebola van of zo. Heb wel eens gehoord dat die buitenlandse kip van de Lidl en Aldi en zo dus zo goedkoop is maar wel vaak dan van die enge ziektes hebben omdat ze daar veel mindere kwaliteitseisen hebben

Maat zit jij mij nou te trollen met je ebola kip.
:fuu:
 
Ga dan naar een lokale boer, de helft van de kipfilet in Nederland komt van ver.
 
Ga dan naar een lokale boer, de helft van de kipfilet in Nederland komt van ver.
ja ik moet misschien eens langs een slager gaan of zo. Maar ja ik dacht eigenlijk dat jullie me konden vertellen deze supermarkt heeft 't voor zoveel. En is zo'n turkse slager nou echt goed? Je weet maar nooit wat ze flikken daar. Heb vaak al het idee bij een broodje kebab of zo dat ze nooit die zaken schoonmaken want ja de regels gelden immers niet voor hun en voor je het weet lig je met dikke voedselvergiftiging thuis omdat je 2 euro wilde besparen
 
Back
Naar boven